IT Service Desk / On-Site Support

Työpaikat / IT Service Desk / On-Site Support

IT Service Desk / On-Site Support

Hakuaika päättyy 26.12.2021

Helsinki Espoo Vantaa IT/tietoliikenne Barona IT Oy

Me Barona IT:llä työllistämme tekijöitä asiakasyrityksiimme teknisen tuen rooleihin, muun muassa service deskin, lähituen ja IT-asentajan työtehtäviin. Olemme lukuisten eri IT-alan yritysten rekrytointikumppani ja siten meillä on aina haku päällä – usein kymmeniä erilaisia samanaikaisesti. Käymme hakemuksia läpi jatkuvasti ja etsimme koko ajan sopivia matcheja tekijöiden ja työpaikkojen välille. Jättämällä avoimen hakemuksen meille, varmistut siitä, että joku muu sinun lisäksesi yrittää etsiä sinulle sopivaa työpaikkaa. Lue lisää tarjoamistamme rooleista alta ja hae pian, sillä toivomasi työ voi jo odottaa tekijäänsä!

Service Desk

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden tukipyyntöjä. Työkaluista käytössäsi usein ovat etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin sekä tikettijärjestemä. Ongelmatilanteet voivat liittyä mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Työskentely service deskissä voi olla sinun juttusi, jos pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa sekä omaat vahvat ongelmanratkaisukyvyt. Teknisen osaamisen (erityisesti Windows 7 ja 10 -ympäristö, M365 ja AD) lisäksi arvostamme vahvoja vuorovaikutustaitoja.

Lähitukihenkilö (On-Site)

Toimenkuva on laaja ja määrittyy asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Päivittäinen työskentely koostuu mm. työasema-asennuksista, teknisestä ongelmanratkonnasta sekä käyttäjätuesta yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Lähitukitehtävissä ratkaistavat tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia, minkä vuoksi edellytämme aikaisempaa työkokemusta IT-tuen tehtävistä sekä kykyä toimia itsenäisesti ja luontevasti loppukäyttäjärajapinnassa. Osa tarjoamistamme lähitukitehtävistä vaatii tekijältä B-ajokorttia ja/tai omaa autoa.

Service Desk- ja On-Site -tehtävien lisäksi kauttamme on mahdollista työllistyä myös mm. projektiluontoisiin roll out -asennustehtäviin sekä vaativampiin asiantuntijatason IT-tehtäviin. Tarjoamme sekä osa-aikaisia, kokoaikaisia, määräaikaisia että toistaiseksi voimassaolevia työsuhteita. Nettisivuiltamme voit kurkata, millaisiin yrityksiin kauttamme voi työllistyä ja millaista on työskennellä Barona IT:n kautta.

Haluaisimme lukea hakemuksestasi:

  • Minkälaista työtä haluaisit tehdä ja mikä juuri sinua motivoi?
  • Minkälaista teknistä osaamista sinulla on?
  • Miksi olisit soveltuva työskentelemään loppukäyttäjärajapinnassa?

Olemme yhteydessä sinuun, mikäli profiiliisi sopivia työtehtäviä avautuu. Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina etäyhteyksin. Osassa ympäristöjä tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.