Ruotsin kielen taitoinen Service Desk-osaaja

Työpaikat / Ruotsin kielen taitoinen Service Desk-osaaja

Ruotsin kielen taitoinen Service Desk-osaaja

Hakuaika päättyy 01.12.2021

Vantaa Helsinki Espoo IT/tietoliikenne Infocare Oy

Nautitko asiakkaiden kanssa työskentelystä ja erilaisten teknisten ongelmien ratkomisesta? Oletko IT-tuen osaaja vai tulevaisuuden talentti? Etsimme motivoituneita ja IT tuen tehtävistä syttyviä ruotsin ja suomen kielen taitoisia henkilöitä työskentelemään kasvavassa ICT-alan asiakasyrityksessämme!

Asiakkaamme InfoCare Oy etsii kasvavaan Service Desk palveluunsa uusia IT-tukihenkilöitä. Tehtäviisi kuuluu InfoCaren yritysasiakkaiden palvelupyyntöjen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Tarjoat teknistä tukea pääasiassa loppukäyttäjien työasema- ja mobiilipäätelaiteympäristöön sekä ohjelmistojen ongelmiin liittyen. Työtä tehdään puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaisilla moderneilla etähallinta- ja valvontatyökaluilla. Pääset antamaan tukea asiakkaille ruotsin, suomen ja englannin kielillä.

Olet etsimämme henkilö, mikäli viihdyt tiimissä ja sinulta onnistuu myös nopeatempoinen työskentely. Näiden lisäksi hyvä palveluasenne ja halu kehittää asiakkaidemme palvelukokemusta ovat tehtävässä ratkaisevia ominaisuuksia. Sinulla voi olla kertyneenä jo vastaavaa IT tuen kokemusta tai voit olla oman IT urasi alkuvaiheessa oleva henkilö. Tulet menestymään tehtävässä mikäli sinulla on motivaatiota ja kiinnostusta oppia, joka päivä uutta ja halua kasvaa tiimin mukana!

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja tiimin tuella höystettynä. Meillä työntekijät haluavat löytää asiakkaalle aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä, erilaisia asiakasympäristöjä sekä etenemismahdollisuuden uralla.

Työsuhde on määräaikainen (6kk). Työskentely tulee tapahtumaan yhdessä tiimin kanssa InfoCaren viihtyisissä toimitiloissa Vantaalla. Tehtävä edellyttää valmiutta vuorotyöhön, koska InfoCaren Service Desk-palvelut toimivat 3-vuorossa 24/7.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Asiakaslähtöistä ja itsenäistä työskentelyotetta
  • Yleisiä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
  • Valmiutta toimia kiireisessäkin tilanteessa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
  • Kokemusta päätelaitteiden käyttöjärjestelmistä (Windows, MAC OSX, iOS ja Android)
  • Tuntemusta Office 365 -sovelluksista
  • Sujuvaa ruotsin, suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

Tehtävän hoitamisessa on eduksi:

  • Kyky opiskella jatkuvasti uutta ja ottaa vastuuta
  • Oma harrastuneisuus tietotekniikasta

Tiedot:

  • Aloitus mahdollisimman pian, työsuhteen kesto 6 kk
  • Palkkaus sopimuksen mukaan

Katso millaista työskentely InfoCaren Service Deskissä on: https://youtu.be/9O8KPoCwqDc

Voit myös tutustua tarkemmin InfoCareen työpaikkana: http://barona.fi/infocarelle

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi meille pikimmiten oheisen linkin kautta. Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla! Tehtävään valitulle henkilölle teetetään turvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.