Service Desk -osaajia TietoEvrylle

Työpaikat / Service Desk -osaajia TietoEvrylle

Service Desk -osaajia TietoEvrylle

Hakuaika päättyy 05.12.2021

Vaasa Kokkola Pietarsaari Seinäjoki IT/tietoliikenne TietoEVRY Oyj

Sykitkö ongelmanratkaisulle ja tietotekniikalle? Toimitko luontevasti asiakasrajapinnassa? Haluatko päästä kasvamaan ja kehittymään IT-alan ammattilaisena? Mahtavaa! Meidän kanssamme pääset aidosti vaikuttamaan, miten digitalisaatio palvelee miljoonia pohjoismaalaisia ratkomalla asiakkaidemme haasteita osana asiantuntevaa tiimiä. Etsimme nyt vakituiseen työsuhteeseen TietoEvrylle Service Desk -osaajia monipuoliseen tehtävään Vaasan toimistolle – tässä voi olla mahdollisuutesi!

Jätä jälkesi maailmaan ja lähde muovaamaan sitä TietoEvryn kanssa!

Pääset aidosti vaikuttamaan yhteiskuntaan – kehitämme elämää helpottavia sovelluksia e-terveyspalveluista valtionhallintoon ja koronabotista HSL:n mobiilisovellukseen. Tiedäthän, että olemme mukana kehittämässä Vaasasta ensimmäistä hiilineutraalia kaupunkia?

Pääset osaksi yhteisöä, jossa ihmisiä kunnioitetaan ja arvostetaan. Kysy keneltä vain, parasta meillä on meidän asiantuntevat työkaverit ja huipputiimit. Tule sellaisena kuin olet ja tee työsi niin kuin itse haluat. Meille moninaisuus ja osallistaminen ovat inspiroivan työpaikan kulmakiviä, ja erilaisuudella edistämme innovaatiota.

Mahdollisuus kasvaa ja oppia. Meillä oppiminen ei lopu koskaan, sillä käytössäsi on parhaat työkalut ja ympäristö itsesi kehittämiseen. Olipa kyse IT-teknologioiden oppimisesta tai liiketoimintaosaamisen kehittämisestä, meiltä saat tarvitsemasi tuen! Meillä oppiminen on elämäntapa.

Startup-yrityksen henki yhdistettynä suuren yrityksen etuihin – meillä voit kokea parhaat puolet molemmista. Tarjoamme kilpailukykyisen palkkatason ja erinomaista tasapainoa työelämän ja yksityiselämän välille. Me tarjoamme sinulle tarvittavat työkalut, että voit järjestää työsi ja, mikä tärkeintä, elämäsi juuri niin kuin sinulle parhaiten sopii.

Osana TietoEvryn Service Desk -jengiä

  • vastaanotat ja ratkot päivittäin yritysasiakkaiden IT-ongelmia suomeksi ja englanniksi
  • saat vakituisen työsuhteen TietoEVRY Oyj:lle Vaasassa
  • saat asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön osana tunnettua kansainvälistä organisaatiota
  • saat mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena
  • pääset ratkomaan mielenkiintoisia ja vaihtelevia ongelmia
  • saat käyttöösi kaikki tarvittavat työkalut kuten puhelimen, läppärin ja muut mahdolliset työvälineet

Tyypilliset ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Toivomme sinulta

  • aitoa kiinnostusta asiakaspalvelutyöhön IT-ongelmatilanteiden parissa
  • soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja (esim. datanomi, IT-tradenomi)
  • vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä
  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
  • ServiceNow osaaminen katsotaan eduksi
  • olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä

Barona IT Oy hoitaa rekrytointia, mutta tulet työllistymään suoraan TietoEVRY Oyj:lle. Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi meille CV:n kera mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa.

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti etäyhteyksiä hyödyntäen. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.