Customer Success Manager - Qreform Oy

Työpaikat / Customer Success Manager - Qreform Oy

Customer Success Manager - Qreform Oy

Hakuaika päättyy 30.11.2021

Espoo IT/tietoliikenne Myyntitehtävät Qreform Oy

Haemme Customer Success Manageria asiakasprojekteihin vastaamaan Rego- ja Laatuportti-järjestelmien käyttöönotoista. Tervetuloa osaavaan porukkaamme, kokenut asiakkuuspäällikkö tai IT projektipäällikkö!

Customer Success Managerina tulet työskentelemään tiiviisti asiakasrajapinnassa. Työtehtäviisi kuuluu ohjelmistojen käyttöönottohankkeiden suunnittelu, läpivieminen ja johtaminen sekä ohjelmiston käyttökoulutus asiakkaille. Asiakkuudet ja niissä toteutettavat projektit ovat monipuolisia ja kestoltaan vaihtelevia.

Huolehdit omalta osaltasi Qreformin asiakashankkeiden kustannus- ja aikatauluseurannasta sekä raportoinnista. Kommunikoit projektin tarpeista ja vaiheista sisäisten sidosryhmien, projektiryhmän sekä mahdollisten toimittajakumppaneiden kanssa. Asiakassuhteiden kehittämisessä teet tiivistä yhteistyötä myynnin ja palvelutuotannon kanssa.

Voit olla taustaltasi kokeneempi asiakkuus- tai projektipäällikkö, tai vielä urasi alkuvaiheilla. Työnkuva ja vastuut tulevat määrittymään tarkemmin kokemuksesi ja kiinnostustesi perusteella.

Toimipaikkamme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Espoon Leppävaarassa. Työtä teemme joustavasti toimistolla ja etänä. Työskentely muiltakin paikkakunnilta on mahdollista. Pandemian aikana työskentelemme pääosin etänä.

Onnistuaksesi tässä tehtävässä, sinulla tulisi olla:

  • Muutaman vuoden kokemusta asiakkuus- tai projektipäällikön tehtävistä IT-alalla
  • Kykyä toimia oma-aloitteisesti asetettujen tavoitteiden puitteissa
  • Kokonaisuuksien hahmottamiskykyä
  • Hyviä organisointi-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
  • Ratkaisu- ja palveluhenkistä asennetta
  • Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Eduksesi katsomme:

  • Kiinnostuksen tai kokemuksen laadun-, riskien- ja/tai osaamisenhallinnan menetelmistä
  • Kokemus SaaS-ratkaisujen käyttöönottohankkeista on eduksi, mutta ei välttämätöntä
  • Kokemuksen vaatimusmäärittelystä asiakkaiden kanssa
  • Kokemuksen käyttökoulutuksesta

Mitä me tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkentän monipuolisten asiakkuuksien ja projektien parissa, mikä avaa sinulle hyvät mahdollisuudet kehittyä ammatillisesti IT-projektien moniosaajaksi. Oman kiinnostuksesi mukaan tehtävässä on kasvupolkuja asiakkuuspäälliköksi ja muihin tehtäviin asiakasrajapinnassa.

Työskentelykulttuurimme on mutkaton, joustava ja reilu. Toimintatapamme kannustaa yhdessä oppimisen ja onnistumiseen avoimessa ilmapiirissä. Meillä voit tehdä töitä joustavasti ja pääset myös itse vaikuttamaan työsi sisältöön.

Saat käyttöösi erinomaiset työvälineet ja kilpailukykyiset työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Barona IT:n kanssa. Lisätietoja roolista antaa Eero Miettinen, Barona IT. Etenemme sopivien hakijoiden kanssa mahdollisimman nopeasti, joten hae paikkaa pian!