Asiakaspalvelijoita Forenomin tiimiin Joensuuhun

Työpaikat / Asiakaspalvelijoita Forenomin tiimiin Joensuuhun

Asiakaspalvelijoita Forenomin tiimiin Joensuuhun

Hakuaika päättyy 05.12.2021

Joensuu Asiakaspalvelu/palvelu Barona Joensuu

Etsitkö haasteita, mahdollisuuksia ja vastuuta? Hallitsetko suomen lisäksi englannin kielen? Haemme ratkaisukeskeisiä ja tavoitteellisia asiakaspalvelijoita Joensuun palvelukeskukseen työskentelemään majoitusalan asiakkaamme myynnilliseen asiakaspalveluun. Juuri sinä saatat olla etsimämme henkilö ja tiimistämme puuttuva palanen!

Tehtäväkenttäsi

Asiakaspalvelutiimissä olet tärkeä osa majoitusalan asiakkaamme asiakaspalvelua. Tehtävänäsi on vastata asiakkaidemme erilaisiin majoitusratkaisuihin liittyviin yhteydenottoihin. Asiakaspalvelijana ratkaiset heidän ongelmansa, kartoitat lisäpalveluiden tarpeen sekä tarjoat ensiluokkaisen asiakaspalvelukokemuksen. Tiimimme tinkimätön tavoite on ylivoimainen palvelukokemus. Asiakaspalvelu ja myynti tapahtuvat monikanavaisesti niin puhelimitse, sähköpostitse sekä chat/WhatsApp-palveluiden kautta. Asiakkaita palvelemme suomen kielen lisäksi myös englannin kielellä.

Sinulleko?

Oletko ahkera, sosiaalinen ja sinulla on dynaaminen työote? Arvostathan yhdessä tekemisen voimaa sekä haluat antaa parhaasi. Emme odota, että osaat kaiken jo valmiiksi, vaan arvostamme oikeanlaista asennetta ja halua kehittyä ammattilaisena. Olethan luonteeltasi ongelmanratkaisija ja suoriudut monista työtehtävistä samanaikaisesti, eikä pieni kiire haittaa sinua. Sinulla on erinomainen tilannetaju ja reagointikyky erilaisiin asiakastilanteisiin. Olet itseohjautuva, tartut toimeen, sekä suhtaudut kunnianhimoisesti työntekoon, mutta et unohda huumorin merkitystä työyhteisössäsi. Teemme työmme hyvin, mutta emme ole tiukkapipoisia. Olisitko sinä meidän uusi kollegamme?

Tarjoamme sinulle vakituisen ja kokoaikaisen (37,5 h/viikko) työsuhteen, mutta mahdollista on myös työskennellä osa-aikaisesti (vähintään 20 h/viikko). Työvuorot sijoittuvat ma-su klo 8–22 välille. Työ alkaa sopimuksen mukaan alkuvuodesta.

Asiakaspalvelutiimimme on laajentunut syksyn aikana myös Fuengirolan palvelukeskukseemme. Fuengirolan tiimi on kansainvälinen ja tiimin yhteinen kieli on englanti. Fuengirolan ja Joensuun tiimien välinen yhteydenpito ja keskustelut käydään englanniksi, joten pääset myös omalta osaltasi osaksi tätä kansainvälistä tiimiä.

Luomme erinomaisia asiakaskohtaamisia – yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Palvelukeskuksemme tehtävänä on vauhdittaa asiakkaidemme liiketoimintaa sekä helpottaa heidän loppuasiakkaidensa elämää. Tässä onnistumme tuottamalla erinomaisia asiakaskohtaamisia kustannustehokkaasti päivittäin. Päästäksemme tavoitteisiimme, haluamme tarjota myös henkilöstöllemme yksilöä kunnioittavan ja mukavan työyhteisön.

Barona-yhteisö odottaa sinua!

Toivotamme sinut tervetulleeksi sosiaaliseen, ahkeraan ja tutkitusti tyytyväiseen työyhteisöön. Työn iloa sinulle tuovat dynaaminen ilmapiirimme sekä työskentelykulttuurimme, jossa yhdistyvät vapaus ja vastuu! Joensuun Palvelukeskuksessa työskentelemme eri toimialojen monikanavaisissa asiakaspalvelu- ja back office -tehtävissä yli 100 ammattilaisen voimin.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi jo tänään Baronan rekrytointijärjestelmän kautta. Ensimmäisen haastattelukierroksen toteutamme videohaastattelun muodossa, joten seuraathan sähköpostiasi! Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa puhelimitse Sanni Silkkari arkisin klo 9–11 numerosta 044 491 4673 tai sähköpostitse sanni.silkkari@barona.fi.