Palveluneuvojia Traficom-tiimiin

Työpaikat / Palveluneuvojia Traficom-tiimiin

Palveluneuvojia Traficom-tiimiin

Hakuaika päättyy 30.11.2021

Fuengirola Asiakaspalvelu/palvelu Logistiikka/kuljetus/liikenne Barona Fuengirola

Mikset tekisi työtäsi auringossa vuoden ympäri? Aurinkorannikolla tämä on mahdollista ja nyt sinulle on tarjolla työtä, jossa pääset työskentelemään asiakaspalvelun, ongelmanratkaisun ja tiedonhaun parissa. Jos et etsi kokoaikaista työtä, niin osa-aikatyökin onnistuu.

Haemme nyt tarkkoja asiakaspalveluosaajia tiimiin, joka tarjoaa puhelimitse, sähköpostitse ja sosiaalisessa mediassa neuvontapalveluja. Tehtävä ei sisällä myyntityötä. Töiden aloitusajankohta tulee sijoittumaan tammi-helmikuulle. Toki mikäli aloitus ei tuolloin käy, niin kerro milloin pystyt meillä aloittamaan.

Työn kuvaus

Työssäsi pääset tarjoamaan mielenkiintoista asiakasneuvontaa, jossa erilaiset lait ja säädökset tulevat tutuiksi. Työ on monipuolista, sillä neuvontapalveluiden lisäksi työnkuvaan kuuluu tallennustehtäviä, tiedonhakua ja asiakkaiden tietojen päivittämistä erilaisissa järjestelmissä – puhelin on kuitenkin selkeästi jokaisen palveluneuvojan tärkein työväline. Koulutamme uudet työntekijämme asiakkaan neuvontapalveluihin heti työsuhteen alkaessa ja pidämme huolta työntekijöidemme kehittymisestä säännöllisten koulutusten avulla.

Mitä etsimme

Tehtävässä menestyvät henkilöt, jotka nauttivat uuden tiedon omaksumisesta sekä itsensä haastamisesta ja kehittämisestä asiakaspalvelutehtävissä. Työssämme käytössä on useita eri järjestelmiä, jonka vuoksi edellytämme sujuvaa tietokoneen käyttöä ja erityisesti Office –ohjelmien osaamista.

Näiden lisäksi etsimiltämme henkilöiltä löytyy sujuvat vuorovaikutus- ja viestintätaidot. Oma-aloitteisuus, joustavuus ja aktiivinen tiimityöskentelyote ovat myös asioita, joita toivomme työntekijöiltämme. Työmme on aika ajoin nopeatempoista, jonka vuoksi hyvä paineensietokyky ja järjestelmällisyys on valttia.

Päätyökielemme on suomi, mutta päivittäin otamme vastaan myös ruotsin- ja englanninkielisiä kontakteja, joten kerrothan hakemuksessasi tarkemmin kielitaidostasi. Etenkin hyvä ruotsinkielentaito luetaan hakijan eduksi.

Työn luonteen vuoksi rekrytointiprosessissa eteneville tehdään turvallisuusselvitys.

Työajat ja palkkaus

Noudatamme paikallisen contact-center -alan työehtosopimusta. Työtehtävä on vakituinen ja kokoaikainen, 39 tuntia viikossa ja tehtävästä maksamme kiinteää kuukausipalkkaa. Halutessasi työaika voidaan myös sovittaa toiveidesi mukaisesti 20 ja 39 työtunnin välille per viikko. Lisäksi voit vaikuttaa merkittävästi myös itse ansioihisi bonusten kautta. Työajat tehtävässä sijoittuvat maanantaista perjantaihin klo 7.00 ja 17.00 välille.

Barona Fuengirolassa

Meillä Baronalla Fuengirolassa on yli 250 työntekijää, jotka työskentelevät erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back-office-tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä erityisesti hyvästä yhteishengestä.

Parasta työntekijöidemme mielestä meillä työskentelyssä on yhteisöllinen ilmapiiri ja mahtavat kollegat sekä viihtyisät työtilat. Lisäksi kehuja tulee luotettavuudesta sekä työntekijöiden työhyvinvointiin panostamisesta. Järjestämme työntekijöillemme säännöllisesti yhteistä virkistystoimintaa, kuten rantapilatesta, padelia, rantalentistä, kartingia, E-sports turnauksia, museovierailuja, laskettelua, vaellusretkiä jne.

Lisätietoa palvelukeskuksessa työskentelystä löydät täältä. Katso myös usein kysytyt kysymykset täältä.

Mitä vielä mietit - jätä hakemus jo tänään!

Jätä hakemuksesi oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.11. ja kerro miksi sinä olisit sopiva vahvistus asiakaspalvelutiimiimme! Kerrothan hakemuksessasi, milloin voisit aloittaa työskentelyn ja kuinka pitkäksi aikaa olet valmis sitoutumaan. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana.

Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastattelulla, joten tarkkailethan sähköpostiasi! Lisätietoja antaa rekrytointikonsultti Sanni Silkkari sähköpostitse sanni.silkkari@barona.fi tai puhelimitse 044 491 4673 arkisin klo 12–15.