IT-tukihenkilö Service deskiin

Työpaikat / IT-tukihenkilö Service deskiin

IT-tukihenkilö Service deskiin

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Helsinki IT/tietoliikenne HS-Works Oy

Me HS-Worksillä tunnemme IT:n kuin omat taskumme. Kehitämme itseämme ja palveluitamme jatkuvasti, jotta asiakkaamme saavuttavat omat tavoitteensa. Autamme hahmottamaan kokonaiskuvan ja ratkaisemme ongelmat nopeasti ja asiantuntevasti. Autamme asiakkaitamme suomeksi, emmekä piiloudu kryptisen IT-kielen taakse. HS-Works on kasvava joukko intohimoisesti asiakkaidensa onnistumiseen sitoutuneita asiantuntijoita. Nyt etsimme lisää vahvistusta HS-Worksin helpdesk-tiimiin Helsingin Vallilaan. Etsitkö nuorekasta ja dynaamista työympäristöä? Innostutko teknisten haasteiden ratkomisesta sekä asiakaskommunikoinnista? Jatka lukemista sillä saatat olla etsimämme henkilö!

TEHTÄVÄN KUVAUS

HS-Worksin Helpdeskissä IT-tukihenkilön työtehtäviin kuuluvat palvelupyyntöjen käsitteleminen, asennukset sekä tekninen tuki yritysasiakkaille etähallinnan, puhelimen ja sähköpostin avulla. Tehtävät saattavat sisältää esimerkiksi IT-infran ylläpitotehtäviä, käyttäjätilien luontia tai verkkoyhteyksien tarkistamista. Lisäksi tiimi hoitaa myös domaineihin, webhotelleihin ja infonäyttöratkaisuihin liittyviä tukipyyntöjä, hälytyksiä ja valvontaa. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan seuraavan tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Työtä tehdään HS-Worksin viihtyisissä toimitiloissa, hyvien kulkuyhteyksien päässä Vallilassa sekä mahdollisuuksien mukaan etänä. Työaika sijoittuu arkisin toimistoaikoihin 7-18 välille. Tehtävä on 12 kuukauden määräaikaisuus, mutta saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työnantajana työsuhteessa tulee toimimaan Barona IT ja tehtävä alkaa syksyllä 2021 sopimuksen mukaan sopivan henkilön löydyttyä.

KENELLE?

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti IT-tuesta innostuvalle, asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta tai taustaa IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta.

Tulet pärjäämään tehtävässä hyvin, mikäli sinulla on työssä oma-aloitteinen ote ja hoidat tehtäväsi aktiivisesti tarttuen innolla uusiin haasteisiin ja uuden oppimiseen. Työ on vahvasti asiakaspalvelupainotteista, joten tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme hyviä kommunikointivalmiuksia ja halua auttaa käyttäjiä ongelmissa proaktiivisesti. Pidämme tärkeänä myös pitkäjänteisyyttä sekä kykyä saattaa asiat loppuun asiakkaita palvellessa.

TOIVOMME SINULTA:

  • Hyviä sosiaalisia taitoja, positiivista asiakaspalvelumieltä sekä hyviä kommunikointivalmiuksia
  • Reipasta ja proaktiivista työskentelyotetta sekä halua auttaa teknisissä ongelmissa
  • Soveltuvaa IT-alan koulutusta tai taustaa

EDUKSI KATSOMME:

  • Vahva osaaminen Windows-työasemaympäristöistä
  • AD käyttäjähallinnan osaaminen
  • Verkkopuolen osaaminen, etenkin lähiverkot
  • Työasemien lisälaitteiden tuntemus (mm. tulostimet, verkkolaitteet)

TARJOAMME:

  • Monipuolisia ja haastavia työtehtäviä IT-tuen parissa
  • Mahdollisuuden kasvaa IT-alan ammattilaiseksi ja kehittää osaamistasi kasvavassa organisaatiossa
  • Asiakasyrityksen vahvan osaamisen työsi tueksi
  • Rennon työyhteisön
  • Viihtyisän työympäristön HS-Worksin tiloissa Vallilassa

TIEDOT:

  • Aloitus: syksyllä 2021, mahdollisimman pian
  • Kesto: 12kk. Tehtävä saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen.
  • Työtunnit tehtävässä: 37.5 h/vko.

Mikäli tehtävä kolahti, laita tuumasta toimeen ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille Baronan hakuportaalin kautta mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla.

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti etäyhteyksiä hyödyntäen.

Kuortaneenkatu 1, 00520 Helsinki