L2-tason IT Specialist, Vantaa

Työpaikat / L2-tason IT Specialist, Vantaa

L2-tason IT Specialist, Vantaa

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Vantaa IT/tietoliikenne GSGroup Finland Oy

Nautitko asiakkaiden parissa työskentelystä sekä teknisten ongelmien ratkaisemisesta? Löytyykö sinulta jo useamman vuoden ajalta kokemusta IT-tuen tehtävistä ja etsit nyt uusia haasteita PK-seudulta? Etsitkö vakituista ja kokoaikaista työpaikkaa?

Etsimme asiakkaallemme GSGroup Finland Oy:lle kokeneempaa IT specialistia vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen Vantaalle. Tulet palvelemaan yritysasiakkaille GSgroupin omiin paikannusjärjestelmiin liittyen. Työtehtäviisi kuuluvat teknisten tukipyyntöjen vastaanottaminen sekä puhelimitse että sähköpostitse, asiakkaiden teknisten ongelmien ratkaiseminen sekä heidän ohjeistaminen/auttaminen esimerkiksi järjestelmiin liittyen. Tulet olemaan asiakkaan IT-tiimissä senior-roolissa ja pääset työskentelemään niin sanottujen perustason tikettien lisäksi hieman jo haastavampien tehtävien parissa. GSgroupilla kehitetään toimintaa ja prosesseja jatkuvasti, ja pääset mukaan myös ideoimaan ja kehittämään toimintamalleja yhdessä kollegoidesi kanssa. Työnkuvaasi kuuluu myös asiakaspalavereihin osallistuminen ja myynnin tukeminen uusien asiakkaiden käyttöönottoprojekteissa. Tehtäviisi kuuluu myös fyysisten laitteiden varastonhallinta. Pääsääntöinen työskentelypisteesi tulee olemaan GSgroupin toimitiloissa Vantaalla, mutta myöhemmin tulevaisuudessa tulet käymään jonkin verran myös asiakkaiden luona PK-seudulla.

Etsimme henkilöä, jolta löytyy jo useamman vuoden ajalta (+3 vuotta) kokemusta teknisistä tuki- ja asiakaspalvelutehtävistä. Toivomme, että olet oma-aloitteinen ja aktiivinen henkilö, joka vie annetut työtehtävät laadukkaasti loppuun saakka. Haluat kehittää itseäsi ja näet vastaantulevat haasteet mahdollisuutena oppia uutta. Koska työ painottuu vahvasti asiakasrajapintaan, tehtävä edellyttää myös hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä palvella asiakkaita sekä suomen että englannin kielellä. Osaat kääntää teknisiä asioita niin sanotusti kansankielelle ja sinulta löytyy myös hyvät dokumentointitaidot.

Tehtävä on kokoaikainen (37,5h/vko) ja vakituinen, työajat sijoittuvat pääsääntöisesti toimistotyöaikoihin, maanantaista perjantaihin. Rekrytointia hoitaa Barona IT Oy, mutta tulet työllistymään suoraan GSGroup Finland Oy:n kirjoille. Tehtävä antaa erinomaiset mahdollisuudet laajentaa omaa teknistä osaamista, sillä pääset työskentelemään vaihtelevien työtehtäviä parissa. Saat kattavan perehdytyksen sekä ammattitaitoiset sekä mukavat kollegat ympärillesi.

Toivomme sinulta:

  • Kokemusta teknisestä tuesta/asiakaspalvelusta (+3v)
  • Windows käyttöjärjestelmän sekä M365 ympäristön hyvää hallintaa
  • Kokemusta käyttäjähallinnasta (AD)
  • Hyvää ongelmanratkaisutaitoa sekä halua viedä annetut tehtävät loppuun asti
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Reipasta asiakaspalveluasennetta
  • B-ajokorttia

Aloitamme haastattelut saman tien ja teemme valinnat heti sopivan henkilön löydyttyä, joten laitathan hakemuksesi meille hakuportaalin kautta jo tänään! Liitäthän hakemukseen myös CV:si ja palkkatoiveesi. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Jos sinua jäi vielä jokin mietityttämään, otathan rohkeasti yhteyttä Baronan rekrytointikonsulttiin, Noora Partalaan.