Helpdesk-tukihenkilö

Työpaikat / Helpdesk-tukihenkilö

Helpdesk-tukihenkilö

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Lahti Hollola IT/tietoliikenne Acrelec Finland Oy

Haemme aktiivista, ulospäinsuuntautunutta ja motivoitunutta Helpdesk-tukihenkilöä asiakkaamme Acrelec Finland Oy:n tukipalveluun Hollolaan.

Työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse sekä niiden käsitteleminen ja ratkaiseminen. Tarvittaessa tukipyyntö eskaloidaan seuraavalle tukitasolle. Yhteydenotot koskevat mm. yritysasiakkaiden kassajärjestelmiä, tilauskioskeja ja IT-palveluita. Välttämättöminä työkielinä ovat suomi ja englanti.

Tarjoamamme tehtävä antaa erinomaisen mahdollisuuden kehittyä työssä ja myös laajentaa työkenttää osaamisen ja asiakastuntemuksen kasvaessa. Päivittäinen työaika sijoittuu klo 7-17 välille arkisin. Osaamisen kehityttyä työhön saattaa jatkossa kuulua myös päivystystä, ja/tai työvuoroja iltaisin tai viikonloppuisin.

Haemme tehtävään ensisijaisesti pitkäaikaista työntekijää. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja aluksi työnantajana toimii Barona IT Oy.

Odotamme hakijalta:

  • Soveltuvaa IT-alan koulutusta (esim. datanomi, IT-tradenomi) ja/tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
  • Hyvää IT-osaamista yleisesti, erityisesti Microsoft -pohjaisista tietoteknisistä ympäristöistä
  • Luontevaa asiakasrajapinnassa toimimista
  • Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen osaamista
  • Kykyä työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:

  • Perustason tietoliikenneosaaminen
  • Aikaisemman kokemuksen IT-tuesta tai asiakaspalvelusta
  • Ravintola-alan toimintatapojen tuntemuksen

Kiinnostuitko? Laitathan hakemuksesi tehtävään pikaisesti ja lisäät mukaan CV:si. Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla. Toteutamme kaikki haastattelut etäyhteyksiä hyödyntäen.