Service Desk -osaaja

Työpaikat / Service Desk -osaaja

Service Desk -osaaja

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Espoo Helsinki Vantaa IT/tietoliikenne TietoEVRY Oyj

Etsimme nyt TietoEvrylle pikaisesti reipasta ja asiakasrajapinnassa luontevasti toimivaa service desk-osaajaa mielenkiintoiseen tehtävään. Jos olet positiivisella ja reippaalla asenteella varustettu ongelmanratkoja ja työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa osana asiantuntevaa tiimiä, tässä voi olla mahdollisuutesi!

Työssäsi vastaanotat ja ratkot päivittäin yritysasiakkaiden IT-ongelmia suomeksi ja englanniksi. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Tyypilliset ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Toivomme, että sinulla olisi jo hieman kokemusta IT-tuen työtehtävistä sekä asiakasrajapinnassa työskentelystä. Katsomme myös harrastuneisuuden eduksi, joten kerrothan meille minkälaista osaamista sinulle on mahdollisesti kertynyt myös työelämän ulkopuolelta. Työntekijänä toivomme, että oma-aloitteinen, huolellinen ja innokas tarttumaan uusiin työtehtäviin. Sinulle on luontevaa kohdata uusia ihmisiä päivittäin niin kasvokkain kuin puhelimitsekin ja pidät tärkeänä saattaa työpöydälläsi olevat tehtävät aina loppuun saakka. Arvostamme reippautta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja positiivista työskentelyotetta. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja pääset työskentelemään osana ammattitaitoista ja mukavaa työyhteisöä.

Tehtävässä työnantajana toimii Barona IT, mutta tulet työskentelemään asiakasyrityksessämme TietoEvryllä Espoon Keilaniemessa. Tehtävä on 6kk määräaikaisuus, mutta se saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työaika tehtävässä sijoittuu arkisin klo: 7–19 välille. Työtunnit tehtävässä ovat 37,5 h/vko.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön IT-ongelmatilanteiden parissa antaa hyvät eväät tehtävässä onnistumiselle.

Toivomme sinulta:

  • soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja (esim. datanomi, IT-tradenomi)
  • vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä
  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • kokemusta AD käyttäjähallinnasta
  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
  • ServiceNow osaaminen katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle:

  • viihtyisät työtilat Espoon Keilaniemessä
  • haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä
  • asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön osana tunnettua kansainvälistä organisaatiota
  • mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi meille CV:n kera mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa. Tehtävä saatetaan täyttää jo hakuajalla heti sopivan henkilön löydyttyä.

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti etäyhteyksiä hyödyntäen. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.