Service Desk- henkilö, Kupari Data

Työpaikat / Service Desk- henkilö, Kupari Data

Service Desk- henkilö, Kupari Data

Hakuaika päättyy 30.07.2021

Oulu IT/tietoliikenne Kupari Data Oy

Etsimme asiakkaallemme Kupari Datalle pikaisesti reipasta ja asiakasrajapinnassa luontevasti toimivaa service desk-osaajaa mielenkiintoiseen tehtävään. Jos olet positiivisella ja reippaalla asenteella varustettu ongelmanratkoja ja työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa osana asiantuntevaa tiimiä, tässä voi olla mahdollisuutesi!

Työssäsi vastaanotat ja ratkot päivittäin yritysasiakkaiden IT-ongelmia. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Tyypilliset ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Toivomme, että sinulla olisi jo hieman kokemusta IT-tuen työtehtävistä sekä asiakasrajapinnassa työskentelystä. Katsomme myös harrastuneisuuden eduksi, joten kerrothan meille minkälaista osaamista sinulle on mahdollisesti kertynyt myös työelämän ulkopuolelta. Työntekijänä toivomme, että oma-aloitteinen, huolellinen ja innokas tarttumaan uusiin työtehtäviin. Sinulle on luontevaa kohdata uusia ihmisiä päivittäin niin kasvokkain kuin puhelimitsekin ja pidät tärkeänä saattaa työpöydälläsi olevat tehtävät aina loppuun saakka. Arvostamme reippautta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja positiivista työskentelyotetta. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja pääset työskentelemään osana huumorintajuista ja rentoa työyhteisöä.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön IT-ongelmatilanteiden parissa antaa hyvät eväät tehtävässä onnistumiselle.

Tehtävässä työnantajana toimii Barona IT, mutta tulet työskentelemään Kupari Datalla Oulussa. Tehtävä on 3kk määräaikaisuus, mutta se saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työaika tehtävässä sijoittuu arkisin klo: 8–16 välille, mutta tulevaisuudessa pieni joustovara on toivottavaa. Työtunnit tehtävässä ovat 37,5 h/vko.

Toivomme sinulta:

  • soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja (esim. datanomi, IT-tradenomi)
  • vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä
  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • kokemusta AD käyttäjähallinnasta
  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle:

  • viihtyisät työtilat Oulussa
  • haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä
  • asiantuntevan ja kannustavan tiimin sekä kattavan perehdytyksen
  • mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Katso, millaista työ Service Deskissä on ja millaisiin yrityksiin kauttamme on mahdollista työllistyä osoitteesta: barona.fi/techsupport

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi meille CV:n kera mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa.

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti etäyhteyksiä hyödyntäen. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.