Service Desk Manager, ICT Elmo

Työpaikat / Service Desk Manager, ICT Elmo

Service Desk Manager, ICT Elmo

Hakuaika päättyy 31.07.2021

Tampere IT/tietoliikenne ICT Elmo Oy

Pohditko useasti työelämässä, miten asioita voisi tehdä paremmin tai tehokkaammin? Saatko onnistumisen tunteita siitä, kun pystyt palvelemaan asiakkaita kokonaisvaltaisesti ja tarjoamaan heille jotakin sellaista, mikä ylittää heidän odotuksensa? Sinä voit olla etsimämme henkilö tulevaisuuden Service Desk -toimintamalliin, tämän jalkauttamiseen ja jatkokehittämiseen.

Etsimme nyt asiakkaallemme ICT Elmolle proaktiivisen työskentelyotteen ja ’’out of the box’’- ajattelumallin omaavaa Service Desk Manageria vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle. Kyseessä on suorarekrytointi ja tulet työllistymään suoraan Elmon palkkalistoille. Toimenkuvasi on laaja ja mielenkiintoinen. Pääset vastaamaan yhdessä tiimisi sekä yhteistyössä loppuasiakkaan asiantuntijoiden kanssa service desk- ja lähitukipalveluiden tuottamisesta ja kehittämisestä. Kyseessä on kansainvälinen asiakkuus, jolla on korkean maturiteetin toimintaympäristö ja kova tahto kehittyä entistäkin paremmaksi.

Tulet toimimaan neljässä eri toimipisteessä työskentelevän, noin 20 henkisen tiimin esimiehenä ja vastaamaan heidän arjestaan ja työviihtyvyydestä. Kehität tiimin toimintaa ja asiakassuhdetta yhdessä asiakaskokemusarkkitehdin ja asiakkaan kanssa kumppanihengessä – myös asiakkaan tiloissa. Kyseessä on todellinen avainpositio, sillä service desk -tiimi ei palvele pelkästään IT-asioissa, vaan kaikkia loppuasiakkaan liiketoiminnan tukitoimintoja. Tiimisi suorituskyky vaikuttaa koko liiketoiminnan suorituskykyyn ja muodostaa mielikuvan koko IT:n palvelukyvystä.

Etsimme rohkeaa ja ennakkoluulotonta persoonaa, joka haluaa lähteä kehittämään service desk- ja lähitukipalveluita sekä asiakassuhteita entisestään seuraavalle tasolle. Elmon toimintafilosofiaan ei kuulu ainoastaan asioihin reagoiminen ja valmiina olevien ratkaisuiden tarjoaminen, vaan ennen kaikkea proaktiivinen ja ennakoiva toiminta, jossa asiakkaalle räätälöidään juuri heille sopiva ratkaisu. Tämän vuoksi etsimme persoonaa, jolta löytyy paitsi halua täyttää asiakkaat toiveet, myös kykyä ajatella niin sanotusti boxin ulkopuolelta ja kehittää toimintaa jatkuvasti. Toivomme sinulta uudenlaista ajattelutapaa ja uskallusta kyseenalaistaa alalla vallitsevia käytänteitä.

Toivomme, että sinulta löytyy aikaisempaa kokemusta monipuolisista service desk- tehtävistä sekä myös tiimin esimiehenä toimimisestä. Hallitset Leanin perusfilosofian ja sinulta löytyy vahvaa näyttöä johtaa tiimiä myös muutostilanteissa. Toimit järjestelmällisesti ja johdonmukaisesti myös paineen alla, ja kykenet pitämään hyvää työilmapiiriä yllä hektisessäkin arjessa. Osaat kohdata erilaisia ihmisiä, tunnistaa tiimiläistesi vahvuuksia ja auttaa heitä kehittymään alan erinomaisiksi ammattilaisiksi. Elmon loppuasiakkaan liiketoiminta on kansainvälistä, ja sen vuoksi arvostamme aikaisempaa kv-puolen työkokemusta. Sinulta löytyy hyvät vuorovaikutustaidot ja pystyt kommunikoimaan sujuvasti niin asiakkaiden, kollegoiden kuin tiimiläistenkin kesken sekä suomen että englannin kielellä.

Tehtävä tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden päästä kasvamaan yrityksessä, jossa mennään jatkuvasti eteenpäin ja kehitetään toimintaa. Tässä tehtävässä pääset käyttämään luovuutta ja tekemään asioita omalla tyylilläsi, kuitenkin järjestelmällisesti prosesseja noudattaen. Pääset vastaamaan oman tiimisi arjesta ja iloitsemaan yhdessä saavutetuista tuloksista. Saat kattavan perehdytyksen työhösi sekä ammattitaitoiset ja mukavat kollegat, joiden kanssa jakaa arkea. Elmon viihtyisät toimitilat sijaitsevat Tampereen Sarankulmassa, mutta tehtävässä on myös osittainen etätyöskentelymahdollisuus. Työsuhde sisältää kattavat henkilöstöedut ja kilpailukykyisen palkan.

Rekrytointia hoitaa Barona IT Oy, mutta virallisena työantajana tulee toimimaan jatkossa ICT Elmo. Työsuhde on vakituinen ja tehtävä alkaa sopimuksen mukaan sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Mikäli koet, että tässä voisi olla seuraava urasteppi juuri sinulle, jätäthän hakemuksesi pikaisesti, mutta viimeistään 31.7 mennessä. Jos jokin jäi vielä mietityttämään, olethan rohkeasti yhteydessä Baronan rekrytointikonsulttiin, Sofia Heikkilään.