IT-tukihenkilö service deskiin

Työpaikat / IT-tukihenkilö service deskiin

IT-tukihenkilö service deskiin

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Tampere IT/tietoliikenne Fujitsu Finland Oy

Haluatko osaksi tunnettua IT-alan yritystä sekä rentoa ja nuorekasta työyhteisöä? Sytytkö ongelmanratkaisusta unohtamatta asiakasta ongelman edessä? Uskallatko haastaa itsesi ja iloita yhdessä asiakkaan kanssa, kun ratkaiset hänen ongelmansa omalla työpanoksellasi?

Etsimme asiakkaamme Fujitsu Finlandin käyttötukeen uutta Service Desk Agenttia Tampereen toimipisteeseen. Työhön kuuluu Fujitsun yritysasiakkaiden teknisten palvelupyyntöjen vastaanottaminen, käsittely ja ratkominen ensiluokkaisilla asiakaspalvelutaidoilla. Tulevassa työssäsi käsittelet asiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimitse, etähallintatyökalun, chatin ja sähköpostin välityksellä. Palvelupyynnöt voivat liittyä esimerkiksi ohjelmistoihin, käyttöjärjestelmiin, käyttäjähallintaan, työasemiin sekä mobiili- ja oheislaitteisiin.

Arvostamme aikaisempaa työkokemusta IT-tuen tehtävistä, mutta pidämme yhtä arvokkaana työkokemusta myös erilaisista asiakaspalvelutehtävistä sekä kykyä kohdata asiakas ihmisenä ongelmansa edessä. Fujitsulla on edellytykset kouluttaa sinut teknisiin asioihin liittyen, joten ethän siis epäröi jättää hakemustasi vaikka kaikki tekniset asiat eivät olisikaan vielä hanskassa! Voit olla esimerkiksi vastavalmistunut IT-alan osaaja, jolla on työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja aitoa halua syventää osaamistasi IT-alalla. Toisaalta tehtävässä riittää haastetta myös jo hieman kokeneemmallekin henkilölle, jolta löytyy takataskusta jo kokemusta IT-tuen tehtävistä. Kerro meille itsestäsi!

Toivomme sinulta:

  • Osaamista Windows 10 -työasemaympäristöistä
  • Kokemusta MS Office -tuoteperheestä sekä M365-ympäristöstä
  • Active Directory -tuntemusta
  • Erinomaisia asiakaspalvelutaitoja ja ymmärrystä asiakastilanteiden merkityksestä palvelukokonaisuudessa
  • Positiivista tiimityöskentelyasennetta sekä aitoa halua auttaa työkavereita ja ylläpitää hyvää työilmapiiriä
  • Oma-aloitteista otetta työskentelyyn ja intoa oppia uutta
  • Kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme:

Etsimme Service Desk Agenttia vuoden 2021 loppuun asti kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhde on osa-aikainen (22,5h-37,5h/vko) ja työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä elokuussa. Työtä tehdään arkipäivisin klo 6.45-17 välisenä aikana vaihtelevissa vuoroissa. Työsuhteen virallisena työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy.

Fujitsun viihtyisät toimitilat sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien päässä Tampereen keskustassa. Työtä pystyy tekemään sovitusti myös etänä. Fujitsulla pääset työskentelemään nuorekkaassa, asiantuntevassa ja hyväntuulisessa työyhteisössä. Saat kattavan perehdytyksen, ja tämänkin jälkeen tukenasi ovat tilanteessa kuin tilanteessa tiimin esihenkilö sekä työkaverisi. Pääset osaksi monipuolista ja kehittyvää IT-alan yritystä, jossa tehtävät ja päivät ovat vaihtelevia ja taatusti mielenkiintoisia.

Oletko sinä etsimämme henkilö? Jätä hakemuksesi pikimmiten, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, joka on edellytys työsuhteen solmimiselle.