Customer Success Specialist

Työpaikat / Customer Success Specialist

Customer Success Specialist

Hakuaika päättyy 17.06.2021

Vantaa Jyväskylä Lahti Tampere Toimistotyö Asiakaspalvelu/palvelu IT/tietoliikenne ATEA Finland Oy

Atea on Pohjoismaiden ja Baltian johtava it-infrastruktuuritoimittaja, jonka palveluksessa on 7000 työntekijää 84 paikkakunnalla Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Liettuassa, Latviassa ja Virossa. Olemme toimineet Suomessa yli 30 vuotta, ja meillä on 450 ammattilaista luomassa joustavia ja tuottavia it-ympäristön ratkaisuja ja palveluja yhteistyössä johtavien it-laite- ja ratkaisukumppaniemme kanssa. Rakennamme tietotekniikalla Suomeen parempaa ja sujuvampaa huomista. Kestävästi ja eettisesti, ympäristöstä ja yhteiskunnasta huolta kantaen. Atea konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 353 miljoonaa euroa ja se on listattu Oslon pörssissä.

Haemme nyt asiakkaallemme Atealle Customer Success Specialistia kahden vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Voit työskennellä oman tilanteesi mukaan joko Vantaalla, Lahdessa, Jyväskylässä tai Tampereella. Työssä on myös joustava etätyömahdollisuus.

Roolissasi työskentelet asiakkaan ensisijaisena kontaktina heidän asiakaspalvelussaan. Tavoitteenasi on ratkaista suurin osa yhteydenotoista itse ja eskaloida oikealle taholle sellaiset palvelupyynnöt, joihin et itse pysty vastaamaan. Työskentelet eri kanavissa, kuten puhelimessa, chatissa sekä asiakkaan palvelutapahtumien hallintajärjestelmässä. Vastaat asiakkaiden kyselyihin liittyen esimerkiksi tilaustietoihin, toimitusaikaan, takuu- ja huoltoasioihin sekä laskutukseen, välillä asiakkaat kaipaavat apua myös tuotteiden osalta. Vastaanotat myös asiakasreklamaatioita ja hoidat ne prosessin mukaisesti joko itse tai ohjaten ne oikealle henkilölle. Atean asiakkaat ovat B2B-maailmasta edustaen sekä yrityksiä että julkishallinnon organisaatioita. Asiakaskohtaamiset tapahtuvat kuitenkin aina ihmisten kesken.

Odotamme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelun tehtävistä. Sinulla ei välttämättä tarvitse olla teknistä taustaa tai osaamista, mutta olet kiinnostunut teknisistä laitteista ja osaat etsiä tietoa sekä yrityksen omasta tietokannasta että muista kanavista. Olet luonteeltasi reipas ja toimeen tarttuva henkilö, joka ei hätkähdä vaikeitakaan tilanteita, vaan haluaa palvella asiakasta ja ratkaista tämän ongelmat parhaalla mahdollisella tavalla. Olet vakuuttava asiakaspalvelija, joka omaat hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot sekä kykenet hoitamaan asiakaspalvelutilanteet sekä suomeksi että mahdollisesti myös englanniksi. Eduksi katsomme aikaisemman kokemuksen palvelutapahtumien käsittelystä sekä tähän liittyvistä kanavista ja järjestelmistä (esim. ServiceNow, chat, CIC, ERP).

Tarjoamme sinulle erinomaisen mahdollisuuden päästä työskentelemään mielenkiintoisessa ja kasvavassa yrityksessä. Atea pyrkii toimimaan kehityksen kärjessä ja panostaakin vahvasti toiminnan kehittämiseen. Työssäsi pääset auttamaan asiakkaita heidän päivittäisissä haasteissaan ja samalla kehittymään itsekin asiakaspalvelun ammattilaisena. Työskentelet osana yhdeksän hengen tiivistä tiimiä, jossa autetaan ja tuetaan toisia yhteisten tavoitteiden saavuttamisessa. Atean organisaatio tarjoaa mahdollisuuksia laajentaa osaamista esimerkiksi työn kierron kautta ja määräaikaisuuden jälkeen sinulla voi olla mahdollisuus työllistyä vakituiseksi asti.

Mikäli koet olevasi etsimämme asiakaspalvelun osaaja, käy jättämässä hakemuksesi jo tänään. Aloitamme hakijoiden käsittelyn jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja antaa:

Rekrytointikonsultti Erica Ollikainen 050 592 7866 / erica.ollikainen@barona.fi

Tiedustelut puhelimitse tiistaina 8.6 klo 8-9 tai keskiviikkona 9.6 klo 15.30-16.30