Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Lahti

Työpaikat / Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Lahti

Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Lahti

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Lahti Asiakaspalvelu/palvelu Myyntitehtävät Toimistotyö DNA Oyj

Sytytkö myynnillisestä tekemisestä, jossa pääset työskentelemään monikanavaisesti nykyisten asiakkaiden kanssa? Onko ylivertaisen asiakaskokemuksen tarjoaminen sinun juttusi? Nautitko haasteista ja ongelmanratkaisusta? Mahtavaa, sillä juuri tätä kaikkea on työ DNA:n asiakaspalvelussa!

Itse työssä vastaat DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelusta niin puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin välityksellä. Työssäsi pyrit helpottamaan asiakkaiden arkea ratkaisemalla heidän pulmiaan liittyen esimerkiksi laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Asiakaspalvelun ohessa kartoitat myynnillisesti asiakkaan tarpeet kokonaisuutena ja löydät jokaiselle asiakkaalle juuri hänelle sopivat palvelut ja tuotteet. Uusasiakashankinta ei kuulu tehtävään.

Sinun ei tarvitse olla valmis operaattorialan moniosaaja. Tärkeintä on halu oppia ja kehittyä sellaiseksi. Matkalla alan ammattilaiseksi sinua tukevat niin koulutustiimi, työkaverit kuin oma esimiehesikin. Paineensietokykysi joutuu kuitenkin koetukselle, sillä työ on itsenäistä ja tavoitteellista. Pääset kehittämään niin ongelmanratkaisutaitojasi, paineensietokykyäsi kuin asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi.

Arvostamme:

• aiempaa myynti- ja asiakaspalvelukokemusta

• tavoitteellisuutta ja itseohjautuvuutta

• halua oppia ja kehittää itseään

• reipasta, työtä pelkäämätöntä asennetta

• kykyä sopeutua nopeasti muuttuvaan työympäristöön

• hyviä IT-taitoja

• englannin sekä ruotsin kielen taitoa

DNA:n kannustavassa ja avoimessa työympäristössä riittää sekä mielekästä tekemistä että positiivista meininkiä. Me DNA:lla kehitämme henkilöstön työhyvinvointia sekä osaamista ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Tunnustuksena tästä DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Work -tutkimuksen suurten työpaikkojen sarjassa. Lue lisää tästä.

Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa sitten on? Katso työntekijöidemme ajatuksia DNA:sta työpaikkana:

Tiimi, työnkuva, työpaikka -https://www.youtube.com/watch?v=qGqAc1U42e0

Toimitilat, työkaverit ja tuki -https://www.youtube.com/watch?v=sn7KMlVV1Js

Urakehitys, etätyöt ja joustot -https://www.youtube.com/watch?v=IvyipqbnEA0

Töitä tehdään 37,5h/vko, pääasiassa arkisin klo 7.45 – 18.30 välillä. Varauduthan myös 21.15 kestäviin vuoroihin, joita on silloin tällöin. Lauantaivuorot sijoittuvat klo 8.45 – 16.45 väliselle ajalle. Tällä hetkellä tehtävä tehdään mahdollisuuksien mukaan etänä. Paluu osittaiseen toimistoarkeen tapahtuu tilanteen niin salliessa.

Työstä maksetaan kk-palkka + provisiot (ICT TES). Vaikutat siis omalla työpanoksellasi siihen, millaiseksi kuukausiansiosi muodostuu.

Älä enää mieti, vaan jätä hakemus! Kysymyksiin vastaa Baronan yhteyshenkilö Teemu Pajari numerosta +358 50 313 9346.

Haluatko entistä paremmat asemat työnhakuun? Käy läpi Barona Akatemian ilmaiset verkkovalmennukset, niin tiedät, mitä asiakaspalvelutyössä vaaditaan. Voit myös todistaa tietosi suorittamalla Asiakaspalvelun Ammattilainen -sertifikaatin. Tutustu: www.barona-akatemia.fi