Loyalty Program Lead

Työpaikat / Loyalty Program Lead

Loyalty Program Lead

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Helsinki Markkinointi/mainonta Toimistotyö St1 Oy

Tarjoamme vastuullisen ja mielenkiintoisen työn modernissa ja kehittyvässä suomalaisessa energiayhtiössä. St1:llä on vahva jalansija tulevaisuuden energiaratkaisuissa, eikä menestys ole koskaan vain yhden tekemää. Tässä työssä pääset työskentelemään uudistettuun markkinointitiimiin, osaavien myynnin ja markkinoinnin tekijöiden pariin!

Tehtävä lyhyesti

Keskeisiin työtehtäviisi kuuluvat uuden St1 kanta-asiakasohjelman kehittäminen ja rakentaminen yhtiön pohjoismaiseen viitekehykseen mukautuen. Rakennat ja toteutat kanta-asiakasviestintää, joka perustuu asiakasymmärrykseen, asiakastyytyväisyyden parantamiseen ja uskollisten asiakkaiden sekä yhteistyökumppaneiden kasvaneeseen määrään. Toimit kuluttajakorttien tuoteomistajana sekä kehität St1:sen kumppanuusohjelmaa.

Tehtävässä vastaat:

  • Uuden St1-kanta-asiakasohjelman rakentamisesta ja kehittämisestä Suomessa
  • Kanta-asiakasohjelmaan kuuluvien kampanjoiden suunnittelusta, erilaisten myyntimekanismien kehityksestä ja toteutuksesta
  • Asiakastarpeiden, -ymmärryksen ja ostokäyttäytymisen kartoittamisesta ja analysoinnista osaksi markkinoinnin automaatiota
  • St1 Way kuluttajasovelluksen omistajuudesta, kehittämisestä ja markkinointivastuusta
  • Kuluttajakorttiohjelmien markkinointitoimien kehittämisestä ja tehostamisesta
  • Kumppanuusohjelman ja markkinointiyhteistyön kehittämisestä yhteistyökumppaneiden kanssa.

Mitä odotamme

Tässä roolissa menestyy henkilö, jolla on kokemusta asiakasuskollisuuden kehittämisestä ja yhteistyökumppaneiden merkityksen vahvistamisesta. On tärkeää, että sinulla on ymmärrystä ja näkemystä laajojen strategisten kokonaisuuksien kehittämisestä ja rakentamisesta sekä yleisesti liiketoiminnasta. Arvostamme, jos sinulla on intohimoa asiakasymmärrykseen, yleiseen uteliaisuuteen, muutosjohtajuuteen sekä osaamista palvelumuotoilun metodien käytöstä. Kyseessä on tärkeä ja ratkaiseva rooli sekä strategisella, että operatiivisella tasolla. Työ sisältää ajoittaista matkustusta.

Työskentelytavoiltasi olet itsenäinen ja oma-aloitteinen sekä energinen tekijä. Olet lahjakas ja rohkea verkostoituja ja tiimipelaaja sekä huolehdit ajantasaisesta viestinnästä sidosryhmiesi kanssa. Sinulla on erinomaiset projektinhallintataidot sekä intoa sekä motivaatiota rakentaa uutta.

Näitä taitoja ja ominaisuuksia edellytämme sinulta:

  • Laaja-alaista tuntemusta ja kokemusta kanta-asiakasohjelmista, maksamisesta sekä digitaalisesta liiketoiminnasta
  • Kokemusta palvelumuotoilun ja ketterän kehittämisen menetelmistä
  • Vähintään viiden vuoden kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä kanta-asiakasohjelmien parista
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa.
  • Hyviä tietoteknisiä perustaitoja ja ymmärrystä markkinoinnin automaatio-ohjelmista
  • Eduksi seuraavien työkalujen osaaminen: Power BI, Marketing Cloud, Salesforce

Tarjoamme sinulle monipuolisen työtehtävän sekä mahdollisuuden työskennellä yrittäjähenkisessä ja oma-aloitteisessa työyhteisössä. Hyvän työyhteisön lisäksi pääset työskentelemään pohjoismaisessa organisaatioissa tiiviissä yhteistyössä vähittäiskaupan, myynnin, IT: n ja digitaalisen liiketoiminnan kehitystiimien kanssa. Tässä työssä pääsee kehittymään sekä kehittämään asioita monipuolisten työtehtävien parissa. Työntekijöistä pidetään huolta ja työntekijöille tarjotaan kattavat henkilöstöedut. Työpaikka sijaitsee Helsingin Kauppakeskus Triplassa, moderneissa työtiloissa. Työ on vakituinen ja kokoaikainen.

Hae tehtävään

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Barona Luovan kanssa. Mikäli olet etsimämme Loyalty program lead, laita meille hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian. Tulemme edistämään hakua jo haun ollessa käynnissä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Tiina Lonka, puh. 050 534 7909 tai tiina.lonka@barona.fi. Soittoaika to 20.5. ja ma 24.5. klo 14–15 välisenä aikana. Jätäthän hakemuksesi su 30.5. mennessä.