Asiakaspalvelupäällikkö Varuste.netille

Työpaikat / Asiakaspalvelupäällikkö Varuste.netille

Asiakaspalvelupäällikkö Varuste.netille

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Helsinki Asiakaspalvelu/palvelu Toimistotyö Johtotehtävät Varuste.net

Viihdytkö rennossa ja ketterässä työyhteisössä, jossa vapaus ja vastuu toteutuvat aidosti? Osaatko motivoida henkilöstöä kulkemaan kohti yhteistä päämäärää sekä omaksumaan muutoksia ja tukemaan kehityshankkeita? Ovatko asiakaspalvelun ja verkkokaupan palveluprosessit Sinulle jo tuttuja ja oletko mielelläsi mukana kehittämässä näitä jatkossa? Mikäli vastasit mielessäsi näihin kaikkiin kyllä, niin nyt olisi tarjolla ainutlaatuinen tilaisuus. Haussa on siis Asiakaspalvelupäällikkö Varuste.netille.

Mikä on Varuste.net?

Varuste.net on suomalainen ulkoiluharrastusvälineitä myyvä yritys, joka toimii verkossa ja jolla on myymälä Helsingin Konalassa. Yrityksen tarina alkoi vuonna 2004, kun viisi ulkoilulajeja harrastavaa ystävystä perusti ensin pienen erikoisurheiluvälineitä myyvän verkkokaupan ja pian sen jälkeen myymälän. Reilun 15 vuoden aikana yritys on kasvanut voimakkaasti ja tänä päivänä Varuste.netissä työskentelee noin 110 työntekijää. Liikevaihto on kasvanut tasaisesti vuosittain ja yrityksen kannattavuus on ollut hyvä jokaisena toimintavuotena. Vuoden 2020 liikevaihto oli noin 28 M€, kun se edellisvuonna oli 19 M€. Loppusyksystä 2021 Varuste.netille nousee uusi päämaja Helsingin Konalaan lähelle nykyistä lokaatiota.

Minkälaista on työskentely Varuste.netillä?

Varuste.netin työyhteisö on rento ja sitä vaalitaan työyhteisössä. Rehellinen ja reilu toiminta sekä ketterä päätöksenteko ovat yrityksen DNA:n keskiössä. Yrityksessä työskentelee samanhenkistä porukkaa ja yrityksessä uskotaan laajemminkin, että hyvä työilmapiiri lähtee jokaisesta yksilöstä ja jokaisen panos työyhteisössä on tärkeä. Työkavereita kunnioitetaan ja asiakas on yhteinen.

”Yhtiö on aikoinaan perustettu ajatukselle, että töissä pitää ja saa olla mukavaa. Hierarkiamme on matala ja yleishenki on rento. Tietynlainen rentous koskee myös johtamistapaa, vaikka työhyvinvoinnin ja viihtyvyyden lisäksi tavoitteellisuuden ja tehokkuuden tulee olla tulevaisuudessa yhä enenevissä määrin johtamisen keskiössä”, kuvailee yhtiön toimitusjohtaja Ilkka Rajakallio.

Millaista on Varuste.netin asiakaspalvelu?

Varuste.netin asiakaspalvelu vastaa verkkokaupan asiakaspalvelusta ja sen sujuvuudesta. Asiakaspalvelu hoitaa puhelin- ja sähköpostikontaktit sekä yrityksen reklamaatiot ja takuuhuollot. Asiakaspalvelussa työskentelee tällä hetkellä 10 henkilön tiimi.

Varuste.netin asiakaspalvelussa on hyvä ja osaava henkilökunta ja siellä pyritään pitämään palvelutaso korkealla ja asiakkaat tyytyväisenä. Asiakaspalveluun tulee laajalti kysymyksiä koskien tuotevalikoimaa, asiakastilauksia, toimitusaikoja ja tilausten toimituksia ja kaikkea muuta mahdollista taivaan ja maan väliltä.

Mitä asiakaspalvelupäällikön tehtäviin kuuluu?

• Toimia esimiehenä, kehittäjänä ja valmentajana noin 10 henkilön asiakaspalvelutiimille

• Luoda asiakaspalveluun ”rento ja hyvä pöhinä” ja pitää huolta, että henkilöstö viihtyy ja ovat motivoituneita työssään

• Kykyä delegoida tehtäviä ja johtaa ihmisiä sekä yksilöitä

• Varmistaa asiakaspalveluun kontaktoivien asiakkaiden ensiluokkainen asiakaspalvelu ja kokemus

• Halua kehittää Varuste.netin asiakaspalvelua systemaattisesti ja pitkäjänteisesti

• Numeroihin perustuva asiakaspalvelun johtaminen

• Asiakaspalveluhenkilökunnan rekrytointi

• Henkilöstön osaamisen kehittäminen

Minkälainen on ihannehakijamme?

Näemme, että tehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja mielellään asiakaspalvelun esimiestyössä toimimisesta. Ymmärrät kansainvälisen verkkokaupan toimintaa ja pystyt palvelemaan luontaisesti myös kansainvälisiä asiakkaita. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot eri sidosryhmien ja organisaatiotasojen kanssa ja tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Hakemamme henkilö on tulos- ja tavoiteorientoitunut, joka haluaa saavuttaa ja ylittää asetetut tavoitteet. Omalla esimerkillisyydellä johdat asiakaspalvelun tiimiä ja olet oma-aloitteinen, joka rohkeasti tekee itsenäisiä päätöksiä ja kykenee suunnitelmallisesti viemään asiat loppuun asti. Sinulla on positiivinen asenne työhön etkä pelkää tarttua haastaviinkaan tehtäviin. Kiinnostus ulkoilulajeja ja Varuste.netin tuotevalikoimaa kohtaan nähdään myös hyvänä bonuksena.

Tehtävään soveltuvan koulutuksen, kuten tradenomi AMK-tutkinnon tai vastaavan, näemme eduksi, mutta sitäkin tärkeämpää on aiempi kokemus vastaavista tehtävistä ja niissä saavutetut tulokset. Menestyminen työssä edellyttää myös sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista. Tietokoneen naputtelu ja järjestelmien pyörittely ei saisi myöskään olla vierasta puuhaa, vaan ennemminkin pieni intohimo exceleitä ja raportteja kohtaan on hyvä löytyä.

Miten haku etenee?

Jos luettuasi yllä olevan tehtävänkuvauksen ja hakijatoiveemme olet sitä mieltä, että tämä paikka on kuin tehty Sinulle, lähetä hakemuksesi meille viipymättä. Hakemuksia käsitellään ja haastatteluja voidaan pitää jo hakuajan aikana. Tätä tilaisuutta ei kannata missata!

Ensimmäiset haastattelut toteutetaan videoyhteydellä koronatilanteesta johtuen. Barona toimii Varuste.netin rekrytointikumppanina rekrytointiprosessista ja työsuhde solmitaan lopuksi suoraan Varuste.netin kanssa.

Ruosilankuja 3, 00390 Helsinki