Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Back office palkanlaskija

Työpaikat / Back office palkanlaskija

Back office palkanlaskija

Hakuaika päättyy 16.05.2021

Lahti Taloushallinto/tilintarkastus Accountor Services Oy

Sinä palkanlaskennan ammattilainen, tule mukaan innostavaan a+-tiimiimme Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka. Haemme Lahden toimistollemme osaavaa vuorovaikutustaitoista tekijää palkanlaskennan tehtäviin. Henkilöstökyselymme mukaan meillä on täällä Lahden toimistolla erittäin hyvä yhteishenki. Tästä syystä toivommekin, että myös Sinä tuot mukanasi iloa ja naurua mahtavaan tiimimme!

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle?

Toimenkuvasi muodostuvat back-office palkanlaskentaan liittyvistä tehtävistä.

Tukena työssäsi sinulla on tiimiemme kokeneet ja osaavat asiantuntijat sekä runsas koulutustarjontamme. Tehtävässä arvostamme palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi.

Sinulla on mahdollisuus tehdä myös vaativampia tehtäviä osaamisesi mukaan. Kerro meille, missä sinä olet parhaimmillasi! Haluamme, että vahvuutesi pääsevät meillä näkyviin!

Toivomme, että

• Olet suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. merkonomi/tradenomi

• Palkanlaskijana sinulta löytyy muutaman vuoden kokemus palkanlaskennan tehtävistä, osaat palkanlaskennan prosessin

• Olet kommunikointikykyinen vuorovaikuttaja, jolla on valmiudet kehittyä palveluntarjoajaksi mahdollisesti myös englannin kielellä

• Olet joustava tiimipelaaja joka pystyy mukautumaan erilaisiin tilanteisiiin ja asiakkuuksiin

• Olet rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”.

• Arvostamme avointa asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä positiivista tiimityöskentelyasennetta. Procountor -järjestelmien tuntemuksesta sekä tilitoimistoympäristön kokemuksesta on sinulle etua. Työlainsäädännön sekä työehtosopimuksen tuntemuksesta on sinulle hyötyä.

Tarjoamme sinulle

• Joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon

• Kokoaikaisen ja vakituisen työsuhteen

• Innostavan työympäristön ja laajan työyhteisön ja tiiminvetäjän tuen

• Lounasedun, virikerahan sekä kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla

• Liikuntahetken kaksi kertaa viikossa

• Tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä

• Kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä

• Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

Kiinnostuitko?

Hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta! Jätä hakemuksesi linkin kautta. Liitä mukaan CV:si, hakemuksesi ja mahdolliset muut liitteet, jotka tuovat esille osaamistasi avoimen työtehtävän osalta. Kerro myös, milloin olet valmis aloittamaan. Haun päättymispäivä on 16.5.2021. Lähetä hakemuksesi heti, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana! Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Baronan kanssa.

Lisätietoja antaa Baronan henkilöstökonsultti Nina Jääskeläinen p. 0400170108 / nina.jaaskelainen@barona.fi

Tiedustelut puhelimitse tiistaisin klo 15-16