Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Taloushallinnon ja myynnintuen koordinaattori

Työpaikat / Taloushallinnon ja myynnintuen koordinaattori

Taloushallinnon ja myynnintuen koordinaattori

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Espoo Taloushallinto/tilintarkastus Toimistotyö Asiakaspalvelu/palvelu Helpten Oy

Oletko taloushallinnon monipuolinen ammattilainen ja haluaisit työskennellä pienessä, mutta hyvin dynaamisessa työporukassa sekä tehtävässä, jossa pääset toimimaan tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa? Mikäli vastasit edelliseen kyllä ja haluat täyttää työpäiväsi hyvän työyhteisön sisällä, jossa toimiston arjessa nauru kuuluu käytäville ja arki sujuu hyvässä hengessä myös etätyössä, meillä on paikka sinulle auki.

Haemme suoraan asiakkaallemme Helpten Oy:lle taloushallinnon ja myynnintuen ammattilaista. Työpisteesi sijaitsee Espoossa hyvien liikenneyhteyksien varrella. Työajat sijoittuvat arkiaikoihin ja työtä tehdään joustavasti etänä tai toimistolla. Työsuhde on kokoaikainen ja työsopimus solmitaan suoraan asiakkaan kanssa. Toiveina on, että pääset aloittamaan työt mahdollisimman nopeasti.

Tehtäväkenttäsi

Tehtäväkenttäsi on hyvin laaja ja monipuolinen, joka koostuu erilaisten taloushallinnon tehtävistä, jossa vastuullasi on mm. myyntilaskutukseen liittyvät tehtävät, kirjanpidon materiaalin koostamistaminen tilitoimistolle, palkkatietojen ilmoittaminen ulkoistetulle palkkahallinolle ja monipuolisiin muihin hallinnollisiin tehtäviin liittyvät tehtävät, joita koordinoidaan myös yrityksen ulkoistetuille palveluntuottajille. Tehtävä vaatii erityistä tarkkuutta ja koordinointitaitoja sekä useiden lankojen kiinnipitämistä samalla kertaa. Tehtävässä vaaditaan myös monipuolista toiminnanohjaus- ja laskutusjärjestelmien osaamista, sillä monien tehtävien hallinta tapahtuu eri järjestelmien avulla. Myös hyvät IT sekä Excel taidot katsotaan eduksi. Hyvien sosiaalisten taitojen lisäksi olet ulospäinsuuntautunut henkilö, jolla rohkeus on tarttua työn tekemiseen, sillä monipuolisessa työtehtävässä menestyminen vaatii itsenäistä työhön tarttumista ja pääset kehittämään ja kehittymään tehtävissä eteenpäin. Helpten Oy:n mukaisesti roolisi voi kasvaa tahtotilan ja kehittymisen mukaisesti.

Odotamme sinulta

Uudelta tiiminjäseneltä odotetaan hyvää yhteistyöhenkeä ja luontevaa sosiaalista taitoa toimia pienen, mutta energisen organisaation sisällä. Menestyäksesi tehtävässä, sinulta odotetaan jo edellä mainittujen toimenkuvan lisäksi myös asiakaspalvelutaitoja, sillä olet tärkeässä roolissa Helpten Oy:n asiakaspalvelun rajapinnassa työskentelevän henkilön esihenkilönä sekä tarvittaessa tuuraajana, jossa tärkeimpinä tehtävinä onnistuneen asiakaspalvelun tuottamisen lisäksi on toimia myynnin tukena ja tilauksien käsittelijänä. Odotammekin sinulta hyvin monipuoliseen rooliin soveltuvaa osaamista, mutta ennen kaikkea asennetta ja halua olla ylpeästi osana Helpten Oy:n pientä työyhteisöä.

Koska olet tärkeässä roolissa taloushallinnon ja myynnintuen tehtävissä, odotamme sinulta aikaisempaa työkokemusta monipuolisista taloushallinnon tehtävistä. Tukenasi tehtävissä toimii jokainen yrityksen henkilö aina toimitusjohtajaa myöten ja luvassa on varmasti mielenkiintoisia työtehtäviä sekä vaihtuvia asioita viikoittain.

Oletko se sinä?

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen tehtäviin sekä hienon paikan pienessä organisaatiossa, johon on helppo tulla mukaan, jossa tekeminen on mutkatonta ja paikan missä sinua odottaa työstään ja asiakkaista välittävät kollegat.

Haethan tehtävään pian! Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi meille alla olevan linkin kautta viimeistään 25.4.21. Käymme hakemuksia läpi jo ennen hakuajan umpeutumista, joten olethan aktiivinen ja laitat hakemuksesi mahdollisimman pian. Mikäli jokin asia jäi mietityttämään, ota rohkeasti yhteyttä! Lisätietoa tehtävästä Baronalta antaa Ari Pulkkinen, puh. 040 922 9220 tai sähköpostitse ari.pulkkinen@barona.fi.

Sinikalliontie 12, 02630 Espoo