Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Osa-aikainen Toimistoassistentti Baronalle!

Työpaikat / Osa-aikainen Toimistoassistentti Baronalle!

Osa-aikainen Toimistoassistentti Baronalle!

Harmillista, haku tähän työpaikkaan ehti jo päättyä.


Vantaa Helsinki Asiakaspalvelu/palvelu Barona Oy

Kiinnostaako sinua työskentely toimistotehtävissä monipuolisessa ympäristössä henkilöstöpalvelualan johtavassa yrityksessä? Pysyykö sinulla hymy huulilla ja sykkiikö sydämesi asiakaspalvelutehtäviin? Etsimme juuri sinua!

Barona on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys

Auloissamme vierailee niin yritysasiakkaita, toimihenkilöitä kuin työnhakijoita ja -tekijöitä. Toimistoassistentin tehtävänä on toivottaa vieraat tervetulleeksi jo pelkällä positiivisella olemuksellaan. Sinulla on hymy herkässä ja pidät erilaisten ihmisten kohtaamisesta.

Etsimme energiseen aulapalvelutiimiimme vahvistusta! Työsuhteen luonne on toistaiseksi voimassa oleva ja tarjoamme työvuoroja tehtäväksi kahdesti viikossa, eli tehtävä on osa-aikainen. Työt alkavat mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Mitä työ toimistoassistenttina on

Työhösi sisältyy mm. kulunvalvontaa, erinäisiä neuvonta- ja opastustehtäviä, neuvottelutilojen varaushallintaa, matkavarauksien tekoa, pienhankintoja sekä muita hallinnollisia tehtäviä. Toimistoassistentti ilmoittaa vieraiden saapumisesta sekä huolehtii siitä, että aulaympäristö ja toimitilat ovat siistit ja viihtyisät.

Työaika sijoittuu arkisin kello 7.30-16.30 välille ja työtä tehdään toimistoillamme Vantaan Tikkurilan Dixissä.

Tehtävässä menestymisen avaimet

Odotamme sinulla olevan vastaavaa tai sovellettavissa olevaa työkokemusta. Olet asiakaspalveluhenkinen ja pidät monipuolisista työtehtävistä etkä hätkähdä myöskään rutiinitehtäviä. Arvostamme energistä, aikaansaavaa ja joustavaa otetta työhön.

Toivomme sinulta:

  • oma-aloitteellisuutta ja järjestelmällistä työotetta
  • sujuvaa suomen ja englanninkielen taitoa
  • tehokasta työskentelytapaa toimia myös kiireen keskellä sekä hyvää paineensietokykyä
  • tiimityötaitoja ja valmiutta työskennellä myös itsenäisesti
  • kiinnostusta henkilöstöalaa kohtaan

Vartijakortti katsotaan eduksesi.

Tarjoamme sinulle mukavan ja viihtyisän työympäristön sekä monia mieluisia kohtaamisia toimistoassistentin tehtävissä. Tukenasi työssä ovat kollegasi toisessa toimipisteessä ja paikan päällä, joiden kanssa työskentelette kolmen hengen tiiminä aulapalvelutehtävissä päivittäin.

Lisätietoja

Mikäli työtehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen pikimmiten! Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä jo mahdollisesti ennen hakuajan päättymistä - älä siis kulje onnesi ohi, vaan hae tehtävää jo tänään!

Aloitus tehtävään sopimuksen mukaan, mutta toiveena viimeistään huhtikuun puoleen väliin mennessä. Mikäli haluat tiedustella työtehtävästä enemmän, voit olla yhteydessä tiimiesimieheen Ireneen arkisin klo 9-15 välillä puhelimitse 050?516 9244. Rekrytointiprosessista lisätietoja antaa rekrytoinnista vastaava Mia Tammisto arkisin klo 9-14 välisenä aikana 0505166780 .