Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Service Desk Agent Fujitsulle Tampereelle

Työpaikat / Service Desk Agent Fujitsulle Tampereelle

Service Desk Agent Fujitsulle Tampereelle

Hakuaika päättyy 07.03.2021

Tampere IT/tietoliikenne Fujitsu Finland Oy

Oletko etsimässä töitä Tampereen seudulta ja työt teknisessä tuessa kiinnostavat? Kiinnostaako sinua työ tunnetussa IT-alan yrityksessä ammattitaitoisten kollegoiden ympäröimänä? Nautitko ongelmien selvittelystä ja viihdyt hyvin asiakkaiden parissa?

Etsimme asiakkaallemme Fujitsulle Tampereelle Service Desk Agenttia monipuoliseen ja vaihtelevaan työnkuvaan ratkomaan yritysasiakkaiden erilaisia teknisiä palvelupyyntöjä. Service deskissä työskentelet niin itsenäisesti kuin yhdessä tiimisikin kanssa ja käsittelet asiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimitse, etähallintatyökalun, chatin ja sähköpostin välityksellä. Palvelupyynnöt voivat liittyä esimerkiksi ohjelmistoihin, käyttöjärjestelmiin, käyttäjähallintaan, työasemiin sekä mobiili- ja oheislaitteisiin. Tehtävässä palvellaan asiakkaita niin suomen kuin englannin kielellä.

Toivomme sinulta jo hieman aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä. Arvostamme myös alan harrastuneisuutta, joten kerrothan hakemuksessasi minkälaista taitoa sinulle on karttunut myös vapaa-ajan puolelta! Työ on ajoittain hektistä, joten toivomme että sinulla ei mene sormi suuhun pienen kiireenkään keskellä, vaan säilytät silloinkin iloisen ja reippaan asiakaspalveluasenteesi. Toivomme, että olet aidosti motivoitunut teknisen tuen tehtävistä ja tartut innokkaasti työtehtäviin ja uusiin haasteisiin.

Etsimme työntekijää 30.9.2021 asti kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhde on osa-aikainen (22,5h-37,5h/vko) ja työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Työtä tehdään arkipäivisin toimistoaikojen puitteissa. Työsuhteen virallisena työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy.

Toivomme sinulta:

  • Osaamista Windows työasemaympäristöistä (10)
  • Kokemusta MS Office -tuoteperheestä sekä M365-ympäristöstä
  • Active Directory tuntemusta
  • Asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • Kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta IT-alan työkokemusta tunnetussa ja mielenkiintoisessa IT-alan yrityksessä! Saat kattavan perehdytyksen ja tämänkin jälkeen sinun tukenasi ovat osaavat ja mukavat kollegat. Pääset palvelemaan monipuolisesti erilaisia asiakkaita ja siten työtehtäväsi ovat monipuolisia ja vaihtelevia.

Mikäli koet, että tehtävä voisi sopia juuri sinulle, jätäthän hakemuksesi meille pikaisesti. Aloitamme haastattelut jo hakuajalla.

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.