Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Vironkielentaitoinen Service Desk -osaaja Elisa Oyj

Työpaikat / Vironkielentaitoinen Service Desk -osaaja Elisa Oyj

Vironkielentaitoinen Service Desk -osaaja Elisa Oyj

Hakuaika päättyy 10.03.2021

Helsinki IT/tietoliikenne Elisa Oyj

Haluatko olla rakentamassa parempaa tulevaisuutta hyvässä seurassa? Et pelkää teknisiä haasteita ja haluat ratkaista niitä osaavien ICT-alan asiantuntijoiden kanssa? Jos tunnistat itsesi kuvauksesta ja käytät sujuvasti suomen- viron ja englanninkieltä, saatat olla etsimämme henkilö!

Etsimme asiakkaallemme Elisa Oyj:lle Service Desk Specialistia monipuolisiin ja mielenkiintoisiin IT-tuen tehtäviin.

Tehtävänkuvaus :

Tehtäviisi kuuluvat työpyyntöjen vastaanottaminen ja käsitteleminen, tietoteknisten ongelmatilanteiden ratkaiseminen sekä käyttäjien opastaminen ja asennukset yritysasiakkaille etähallinnan kautta. Työ edellyttää kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn ja halukkuutta toimia tiimissä.

Työ sopii erinomaisesti reippaalle, luontevasti asiakasrajapinnassa toimivalle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkonnasta. Tulet toimimaan Service Desk -tiimissä, joka tukee yritysasiakkaita monipuolisella kielivalikoimalla viron kielellä, suomeksi ja englanniksi.

Tehtävä on määräaikainen noin 6 kuukautta (aika tarkentuu vielä). Tehtävä saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhteessa työnantajana toimii Barona IT Oy.

Tehtävässä teknisen osaamisen lisäksi ratkaisevia ominaisuuksia ovat luonteva asiakasrajapinnassa toimiminen ja halu kehittää asiakkaiden palvelukokemusta.

Hakijalta odotamme:

  • Soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
  • Aiempaa soveltuvaa kokemusta IT-tuen tehtävistä ja asiakasrajapinnassa toimimisesta
  • Vahvaa kokemusta Windows 10 käyttöjärjestelmästä (asennukset ja ongelmanratkonta)
  • MS Office-tuoteperheen hyvää hallintaa + O365
  • Tuntumaa AD käyttäjähallinnasta
  • Hyviä sosiaalisia taitoja sekä kykyä palvella asiakkaita ratkaisukeskeisesti
  • Luovaa ongelmanratkaisutaitoa ja oma-aloitteisuutta
  • Sujuvaa viron-, suomen- ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Tarjoamme:

  • Monipuolisia työtehtäviä kansainvälisessä ympäristössä
  • Haastavan ja innostavan työympäristön sekä mahdollisuuden saada laajaa kokemusta IT-alalta
  • Mahdollisuuden työskennellä asiakasrajapinnassa
  • Asiakasyrityksen ja työkavereiden vahvan osaamisen työsi tueksi

Tehtävään valitusta teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle

Kiinnostuitko? laitathan hakemuksesi meille mahdollisimman pian. Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla!

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti etäyhteyksiä hyödyntäen.