Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Haussa kesäduuni? Katso kaikki avoimet paikat täältä!

Technical Engineer ICT Elmolle (lähitukeen ja Service Deskiin)

Työpaikat / Technical Engineer ICT Elmolle (lähitukeen ja Service Deskiin)

Technical Engineer ICT Elmolle (lähitukeen ja Service Deskiin)

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.


Tampere Hämeenlinna IT/tietoliikenne ICT Elmo Oy

Oletko asiakaspalveluhenkinen ja omaat reippaan ja oma-aloitteisen työotteen? Onko sinulla jo kokemusta IT-tuen tehtävistä – lähituen puolelta tai service desk- tehtävistä? Nautitko siitä, että työpäivissäsi on vaihtelua ja pääset ratkomaan asiakkaiden teknisiä haasteita niin kasvokkain kuin etänäkin?

Elmo on nopeasti kasvava ICT-yritys ja haemme heidän rentoon, mutta asiantuntevaan yhteisöön Technical Engineer -henkilöä vakituiseen työsuhteeseen vaativaan ja monipuoliseen asiakasympäristöön. Tässä tehtävässä yhdistyvät niin lähitukihenkilön työ kuin service deskissä tapahtuva etätuki ja siten olemmekin etsimässä henkilöä, joka on aidosti kiinnostunut palvelemaan asiakkaita niin kasvokkain kuin etänäkin. Olemme etsimässä henkilöä, jolta löytyy jo aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä, mutta jolla on edelleen paloa oppia jatkuvasti uutta. Katsomme myös vapaa-ajan harrastuneisuuden eduksi muun työkokemuksen lisäksi.

Ensimmäisien kuukausien (n.3-4kk) aikana työ painottuu vahvasti lähituen tehtäviin Hämeenlinnan alueelle. Lähituen roolissa päiväsi koostuvat teknisten ongelmien ratkomisesta, käyttäjien opastamisesta sekä koneiden ja yhteyksien asentamisesta kiinteästi Elmon yritysasiakkaan toimitiloissa. Tämän jälkeen työskentelyalue painottuu etupäässä Pirkanmaalle. Samassa yhteydessä työ monipuolistuu siten, että tulet palvelemaan asiakkaita niin kasvokkain kuin etänäkin Elmon service deskistä. Elmon viihtyisät toimitilat sijaitseva Tampereen Sarankulmassa.

Tulet pärjäämään tehtävässä hyvin, mikäli sinulla on jo aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä ja omaat itsenäisen ja oma-aloitteisen työskentelyotteen. Tartut tehtäviin aktiivisesti ja näet haastavat työtehtävät ennen kaikkea mahdollisuutena oppia uutta ja syventää osaamistasi. Olet pitkäjänteinen ja haluat saattaa asiat loppuun saakka. Tehtävässä korostuu hyvät vuorovaikutustaidot ja siten toivommekin, että sinulle on luontevaa toimia asiakkaiden parissa niin kasvokkain kuin puhelimitsekin. Pieni kiire ei saa sinua stressaantumaan, vaan pystyt työskentelemään myös pienen paineen alla järjestelmällisesti. Tulet palvelemaan asiakkaita niin suomen kuin englannin kielellä ja siten tehtävä edellyttääkin sujuvaa kielitaitoa.

Kyseessä on suorarekrytointi ja tulet työllistymään suoraan asiakasyrityksemme, ICT Elmolle. Työ on vakituinen ja kokoaikainen, ja työaika sijoittuu arkipäiville toimistoaikojen puitteisiin, klo 7.15-17.00 välille (40h/vko). Työ liikkuvan luonteen vuoksi tehtävä edellyttää omaa autoa ja B-ajokorttia. Työ alkaa sopivan henkilön löydyttyä, helmi-maaliskuun aikana.

Tehtävään edellytämme:

  • Työkokemusta IT-tuen tehtävistä ja asiakaspalvelusta
  • Windows-käyttöjärjestelmien hyvää hallintaa
  • O365 ympäristön hyvää hallintaa
  • Kokemusta käyttäjähallinnasta
  • Työasemien lisälaitteiden tuntemusta (tulostimet, verkkolaitteet)
  • Hyviä sosiaalisia taitoja sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Luovaa ongelmanratkaisutaitoa sekä oma-aloitteisuutta

Tarjoamme:

  • Vakituisen työsuhteen kasvavassa ja tunnetussa ICT alan yrityksessä
  • Monipuolisia, vaihtelevia sekä haastavia työtehtäviä
  • Mahdollisuus ulkomaan komennuksiin asiakkaan tarpeiden mukaisesti
  • Kattavan perehdytyksen sekä asiakasyrityksen vahvan osaamisen työsi tueksi

Ryhdy tuumasta toimeen ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla.

Tehtävään valitulle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.