KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Taloushallinnon asiantuntija/Kirjanpitäjä

Työpaikat / Taloushallinnon asiantuntija/Kirjanpitäjä

Taloushallinnon asiantuntija/Kirjanpitäjä

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.


Kerava Taloushallinto/tilintarkastus Toimistotyö Dachser Finland Oy

Oletko sinä taloushallinon ammattilainen, jolta löytyy aiempaa kokemusta kirjanpidosta ja reskontrien hoidosta? Kiinnostaako sinua työskentely kansainvälisessä logistiikka-alan perheyrityksessä? Jos vastasit kyllä, niin voit olla etsimämme henkilö!

Etsimme asiakkaallemme Dachser Finland Oy:lle taloushallinnon asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Keravalle.

Taloushallinnon asiantuntijana pääset työskentelemään osana Dachserin neljän hengen taloushallinnon tiimiä ja työskentelemään monipuolisten taloushallinnon työtehtävien parissa. Työtehtäviisi kuuluvat muun muassa:

  • Kirjanpidon tehtävät
  • Sisäinen laskutus
  • Varaston laskutus
  • Kustannusten tarkistaminen
  • Tietojen syöttäminen järjestelmiin
  • Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden laajentaa työtehtäviä ajan myötä ja osaamisesi karttuessa.

Tarjoamme sinulle:

  • Hienon mahdollisuuden päästä kehittämään osaamistasi työkokemusta taloushallinnon tehtävien parissa
  • Joustavat työajat
  • Huumorintajuisen ja reippaan työyhteisön
  • Erinomaisen mahdollisuuden työskennellä osana kansainvälistä logistiikka-alan yritystä

Sinulla tulisi olla aiempaa kokemusta reskontrien hoitamisesta, laskutuksesta ja kirjanpidosta. Eduksi laskemme maksatuksen-, alv- ja verotuntemuksen sekä tilinpäätös- ja SAP-kokemuksen. Toivomme sinulla olevan kokemusta myös kansainvälisen konsernin taloushallinnon yhteistyöstä. Etsimämme henkilöltä toivomme huolellista otetta työhön ja kykyä työskennellä itsenäisesti. Lisäksi kommunikoit hyvin suomen että englannin kielellä. Muu kielitaito on plussaa.

Oletko etsimämme taloushallinnon asiantuntija etsimässä uutta työtä? Jätä hakemuksesi CV:n kera jo tänään, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä ja aloitus on sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!

Lisätietoja rekrytointiprosessiin liittyen antaa

Baronalta Erica Ollikainen 050 592 7866 / erica.ollikainen@barona.fi

Tiedustelut puhelimitse: Maanantaina 30.11 klo 14.30-16