KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Taloushallinnon assistentti (2 tehtävää)

Työpaikat / Taloushallinnon assistentti (2 tehtävää)

Taloushallinnon assistentti (2 tehtävää)

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.


Helsinki Taloushallinto/tilintarkastus Semantix Finland Oy

Haetko uusia haasteita taloushallinnon parista? Haaveiletko kirjanpitäjän urasta? Lue lisää siitä, mitä voimme sinulle tarjota!

Haemme Semantix Finland Oy:lle kahta taloushallinnon assistenttia Helsinkiin, Vallilaan. Toinen tehtävistä on vakituinen ja toinen syyskuun 2021 loppuun asti kestävä määräaikaisuus.

Taloushallinnon assistenttina pääset osaksi Semantixin pientä, mutta dynaamista taloushallinnon tiimiä. Työpäiväsi koostuvat monipuolisista taloushallinnon tehtävistä kuten myynti- ja ostoreskontran hoidosta, tiliöinneistä, kirjanpidosta, laskutuksen seurannasta ja maksuliikenteen hoitamisesta. Lisäksi pääset tukemaan projektipäälliköitä ja projekteja taloushallinnon näkökulmasta.

Sinä voit olla joko avustavista kirjanpidon tehtävistä jo kokemusta kerryttänyt taloushallinnon osaaja tai taloushallinnon urasi alkuvaiheessa oleva tekijä, joka haluaa kehittyä kirjanpitäjäksi. Taloushallinnon assistentin tehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä, tarkkaa työskentelyotetta ja halua oppia uutta. Lisäksi toivomme, että olet myös aidosti kiinnostunut liiketoiminnasta ja liiketoiminnan prosesseista ja pystyt toimimaan luontevasti projektinhallinnan ja taloushallinnon rajapinnassa. Kommunikoit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä ja pystyt jäsentelemään taloushallinnon koukerot myös liiketoiminnalle ymmärrettäviksi kokonaisuuksiksi. Eduksesi katsomme aiemman kokemuksen taloushallinnon järjestelmistä ja erityisesti Microsoft Dynamics NAV- ohjelmistosta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työnkuvan ja mahdollisuuden kehittää omaa taloushallinnon osaamistasi. Tehtävänkuvaa on mahdollista räätälöidä osaamisesi ja kiinnostuksenkohteidesi mukaan. Lisäksi pääset tutustumaan projektiliiketoiminnan, eri kielten, käännösten ja tulkkauksen maailmaan.

Kiinnostuitko? Kuulemme sinusta ja kerromme tehtävistä erittäin mielellämme lisää, joten jätäthän hakemuksesi viimeistään 30.11.2020 mennessä. Tehtävät täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Lisätietoja tehtävistä antaa Baronan rekrytointikonsultti Sanna Minkkinen, p. +358 44 033 4356 tai sanna.minkkinen@barona.fi.

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!

Elimäenkatu 15, Helsinki