KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Yritysautoilun asiakasneuvoja LeasePlanille

Työpaikat / Yritysautoilun asiakasneuvoja LeasePlanille

Yritysautoilun asiakasneuvoja LeasePlanille

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.


Espoo Asiakaspalvelu/palvelu Toimistotyö LeasePlan Finland Oy

Innostutko autoista ja haluat päästä mukaan työyhteisöön, jossa vaivaton autoilu on lupaus yritysasiakkaille? Nyt LeasePlanilla on paikka auki asiakaspalvelutiimissä. Yritysautoilun Top Gear -asiakaspalvelutiimi tietää autoilun uudet tuulet ja pyrkii tekemään yritysautoilun asiakkaille mahdollisimman helpoksi. LeasePlan on yksi maailman johtavista autoilun leasingyrityksistä ja LeasePlanilla on 1,8 miljoonaa ajoneuvoa yli 30 maassa. LeasePlan haluaa tehdä yritysautoilusta mahdollisimman vaivatonta sekä yrityksen autoasioista vastaaville päättäjille että kaikille niille, jotka yrityksen autoilla liikkuvat. LeasePlan on sitoutunut parempaan huomiseen ja toiminnalla pyritään jatkuvasti viemään eteenpäin autoilun vihreämpää tulevaisuutta. Etsimme LeasePlanille kolmea asiakasneuvojaa vakituiseen työsuhteeseen Espooseen. Työsuhde solmitaan suoraan LeasePlanin kanssa.

Minkälaista asiakasneuvojan työ on?

Asiakasneuvojana sinun tärkein tehtäväsi on varmistaa asiakkaidemme tyytyväisyys ja palvelun erinomainen laatutasoa. Meillä tekeminen perustuu ammattitaitoisesti ja huolellisesti hoidettuihin asiakaskohtaamisiin.

Työpäiväsi koostuvat yritysautoilijoiden auttamisesta ja neuvomisesta päivittäisissä autoiluun liittyvissä kysymyksissä:

• Yritysautoilijoiden opastaminen uuden auton tilauksen yhteydessä

• Leasinglaskelmien laatiminen uuden auton tilausta varten

• Yritysautoilijoiden auttaminen mm. polttoainekortteihin, sijaisautoihin ja yritysten autopolitiikkaan liittyvissä asioissa

• Leasingauton palautukseen liittyvät käytännön kyselyt ja pyynnöt

Palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti, niin puhelimitse kuin sähköpostilla, ja soitat myös itse aktiivisesti asiakkaillemme sekä yhteistyökumppaneillemme.

Työyhteisömme on välitön ja toisten osaamista kunnioittava. Asiakasneuvojan työssä työskennellään tiimissä ja kollegatukea on aina saatavilla. Asiakasneuvojan osaamista vahvistetaan työsuhteen alussa perehdytysjaksolla ja tätä seuraavalla koulutussuunnitelmalla. Työssäsi pääset myös hyödyntämään eri osastojen asiantuntijoiden syväosaamista.

Työssä menestymisessä sinua tukee:

• Aito kiinnostus työsuhdeautoilua ja autoalan trendejä kohtaan

• Innokkuus uuden oppimiseen

• Halu auttaa asiakkaita ja löytää juuri heidän tarpeisiinsa sopiva ratkaisu

• Näppärät IT-taidot

• Järjestelmällinen työote sekä numerotarkkuus

• Sujuva englannin kielitaito

• Ruotsin kielitaito katsotaan eduksi.

Tarjoamme uudelle leaseplanilaiselle?

• Mielenkiintoisen ja monipuolisen asiakaspalvelutehtävän

• Vastuuta sekä mahdollisuuden kehittyä eteenpäin B2B-asiakaspalvelutehtävissä

• Mahdollisuuden monipuoliseen urakehitykseen talon sisällä Suomessa tai ulkomailla

• Pääset osallistumaan halutessasi työhyvinvointihankkeeseen

• Tilaisuuden päästä mukaan yksikön toiminnan ja prosessien kehittämiseen

• Mukavat työkaverit sekä rennon ilmapiirin erittäin mielenkiintoisella palvelualalla

Jäikö jokin asia mietityttämään?

Mikäli ilmoitus jätti sinulle vielä avoinna olevia kysymyksiä, niin ole rohkeasti yhteydessä hakua hoitavaan konsulttiimme Sofia Nisumäkeen p. 046 922 5720. Jos tehtävä vaikuttaa sinun unelmatyöltäsi, niin jätä hakemus vielä vaikka tänään! Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajalla ja pyrimme etenemään videohaastattelukierrokselle pikaisesti sopivien ehdokkaiden kanssa. Työt alkavat sopimuksen mukaan tammikuun alussa.