KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

IT Service Desk / On-site support

Työpaikat / IT Service Desk / On-site support

IT Service Desk / On-site support

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.


Helsinki IT/tietoliikenne Barona IT Oy

Etsimme jatkuvasti yritysasiakkaillemme IT-tuen osaajia erilaisiin työtehtäviin. Työtehtävät painottuvat vallitsevan tilanteen johdosta lähitulevaisuudessa etätyöskentelyyn ja tehtävät ovat kestoltaan eri pituisia. Etsimme mm. Service Desk -asiantuntijoita, IT-asentajia roll-out -projekteihin sekä lähitukihenkilöitä kiinteisiin kohteisiin. Voit olla etsimässä pitkäaikaisempaa työtä tai työtehtäviä lyhyelle aikavälille esimerkiksi lomautuksen ajaksi.

Service Desk

Haemme tällä hetkellä aktiivisesti henkilöitä teknisiin IT-tuen tehtäviin, joista suurimmassa osassa työskennellään tällä hetkellä etänä. Tilanteen normalisoituessa työtä jatketaan pääsääntöisesti toimistolta käsin.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden IT tukipyyntöjä. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Omaat hyvät organisointitaidot ja pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa.

Tehtävässä tarvitset vahvaa ongelmanratkaisukykyä sekä osaamista Windows 10 ja O365 ympäristöistä.

Lähitukihenkilö (on-site)

Toimenkuva on laaja ja määrittyy asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Päivittäinen työskentely koostuu mm. työasema-asennuksista, teknisestä ongelmanratkonnasta sekä käyttäjätuesta yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Työ edellyttää aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä, sillä asiakasympäristöissä ratkaistavat tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia.

IT-asentaja (projektit)

Tehtävänkuvaan kuuluu erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkominen, työasemien tietojen varmuuskopiointi, käyttäjien opastus sekä työasemien ja yhteyksien asentaminen käyttökuntoon.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hakijalta tiimityötaitoja, asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista työasennetta. Lisäksi edellytämme soveltuvaa IT-alan koulutusta tai vahvaa laitetuntemusta esimerkiksi harrastuneisuuden kautta. Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti toimistotyöaikojen puitteissa. Työ sopii erinomaisesti esimerkiksi IT-uran alkuvaiheessa olevalle reippaalle, luontevasti asiakasrajapinnassa toimivalle henkilölle, jolla on palava halu kehittyä IT-alalla.

Tarjoamme sinulle:

  • Huippukollegat ja täyden tuen työskentelylle asiantuntevalta tiimiltä ja esimieheltä
  • Hyvän työilmapiirin, itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota
  • Monipuoliset teknisen tuen tehtävät vaihtelevissa työympäristöissä

Mikäli pidät asiakasrajapinnassa toimimisesta ja sinulla on valmiudet monipuolisessa teknisessä ympäristössä toimimiseen, voit olla etsimämme henkilö!

Liitäthän hakemukseesi tiedon jos sinulla on auto käytössäsi.

Osassa ympäristöjä tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Poikkeustilanteesta johtuen toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina RecRight Live -työkalumme kautta. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen. Jos olet kiinnostunut IT-alan työmahdollisuuksista, laita meille hakemuksesi mahdollisimman pian ja liitä mukaan CV:si.