KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Lahti

Työpaikat / Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Lahti

Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Lahti

Hakuaika päättyy 01.11.2020

Lahti Asiakaspalvelu/palvelu Myyntitehtävät Toimistotyö DNA Oyj

Sinustako uusi myynnillinen asiakaspalvelun ammattilainen DNA:lle? Nautitko haasteista ja ongelmanratkaisusta? Ovatko asiakaspalvelu ja myynti lähellä sydäntäsi? Pidätkö siitä, että sinulla on monta rautaa yhtä aikaa tulessa? Mahtavaa, sillä juuri tätä kaikkea tarjoaa työ DNA:n asiakaspalvelussa! Haemme nyt kokoaikaisia ja sitoutuneita työntekijöitä marraskuun aloitukseen.

Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa sitten on?

Toimitilat, työkaverit ja tuki -https://youtu.be/IU0wngXrST4

Urakehitys, etätyöt ja joustot -https://www.youtube.com/watch?v=IvyipqbnEA0

DNA:n kannustavassa ja avoimessa työympäristössä riittää sekä mielekästä tekemistä että positiivista meininkiä. Me DNA:lla kehitämme henkilöstön työhyvinvointia sekä osaamista ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Tunnustuksena tästä DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Work -tutkimuksen suurten työpaikkojen sarjassa. Lue lisää tästä.

Emme odota sinun olevan valmis operaattorialan moniosaaja, tärkeintä on halu oppia ja kehittyä sellaiseksi. Matkalla alan ammattilaiseksi sinua tukevat niin kouluttajat, valmentajat, työkaverit kuin oma esimiehesikin. Paineensietokykysi joutuu kuitenkin koetukselle, sillä työ on itsenäistä ja tavoitteellista. Pääset kehittämään niin ongelmanratkaisutaitojasi, paineensietokykyäsi kuin asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi. Työssä viihtyvyyttä ja jaksamista tukevat kannustava palkkamalli, etätyömahdollisuus sekä terve kilpailuhenkinen ilmapiiri.

Itse työssä vastaat DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelusta niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Työssäsi pyrit helpottamaan asiakkaiden arkea ratkaisemalla heidän pulmiaan liittyen esimerkiksi laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Vaikka työ on asiakaspalvelutyötä, on myynti suuressa osassa palveluneuvojan arkea. Asiakaspalvelun ohessa kartoitat asiakkaan tarpeet kokonaisuutena ja löydät jokaiselle asiakkaalle juuri hänelle sopivat palvelut ja tuotteet.

Töitä tehdään pääasiassa arkisin klo 7.45 – 18.30 välillä, mutta varauduthan myös 21.15 kestäviin vuoroihin. Lauantaivuorot sijoittuvat klo 8.45 – 16.45 väliselle ajalle.

Haethan pikaisesti tehtävään, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla. Meillä on sovittu kaksi aloitusta, ensimmäinen aloitus on marraskuun puolessa välissä ja toinen on joulukuun alussa. Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, voit olla yhteydessä rekrytoinnista vastaavaan Teemu Pajari, Teemun tavoitat numerosta 050 313 9346.

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!