KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Service Desk -osaajia IT-tukeen Fuengirolaan

Työpaikat / Service Desk -osaajia IT-tukeen Fuengirolaan

Service Desk -osaajia IT-tukeen Fuengirolaan

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.


Fuengirola IT/tietoliikenne Asiakaspalvelu/palvelu Barona Fuengirola

Haaveiletko työskentelystä Espanjan auringon alla? Miltä kuulostaa vakituinen työ ulkomailla, jossa pääset kehittymään IT-tuen ammattilaiseksi? Meillä saattaa olla paikka juuri sinulle, lämpöä hehkuvassa Fuengirolassa, jossa pääset osaksi asiantuntevaa IT-tuen tiimiä!

Haemme tiimimme vahvistukseksi nyt uusia Service Desk -osaajia ratkomaan Fujitsu Finlandin yritysasiakkaiden erilaisia teknisiä palvelupyyntöjä.

Meillä työntekijät työskentelevät monipuolisissa rooleissa, ja eteneminen myös haastavampiin IT-asiantuntijarooleihin on mahdollista kokemuksen karttuessa. Sinut toivottaa tervetulleeksi tiivis työporukka, joka viihtyy yhdessä työn lisäksi myös vapaa-ajalla. Työ alkaa syksyn aikana sopimuksen mukaan ja työsuhde solmitaan Baronan kanssa.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden IT-ongelmia etäyhteyden, sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Lisäksi tiimissämme tehdään palvelukoordinointia ja toimimme sidosryhmien kanssa yhteistyössä. Työ on ohjeistettua ja sinulla on aina tiimisi tuki taustalla.

Työ sopii erinomaisesti, jos olet asiakaspalveluhenkinen ja pidät teknisten ongelmien ratkaisemisesta. Voit olla vastavalmistutunut IT-alan osaaja, jo IT-alan työkokemusta kartuttanut IT-asiantuntija tai muuten tekniikasta innostunut uusien haasteiden etsijä. Olet etsimämme henkilö, mikäli viihdyt hektisessäkin työympäristössä ja sinulla on taito selvittää asiakkaiden palvelupyynnöt hyväntuulisuutta unohtamatta.

Toivomme sinulta:

• Vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä

• Kokemusta Microsoft Office -tuoteperheestä

• Ymmärrystä AD käyttäjähallinnasta

• oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

• Kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti

Työajat ja palkkaus

Tehtävä on vakituinen sekä kokoaikainen päivätyö, ja arvostamme pidempiaikaista sitoutumista tehtävään. Palkkauksessa noudatamme paikallista työehtosopimusta ja lisäksi sinun on mahdollista tienata bonuksia päivittäiseen tekemiseesi perustuen.

Miksi Baronalle Fuengirolaan?

Espanjan asiakaspalvelukeskuksemme tarjoaa auringon ja leppoisan tiimin lisäksi haastavan ja mielenkiintoisen työn. Työilmapiirimme on iloinen ja motivoiva, eikä työtä tarvitse tehdä yksin – ympärillä on huippujengi! Voit käydä tutustumassa meihin nettisivuillamme: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/fuengirola/ ja löydät meidät myös Instagramista @baronafuengirola. Lisätietoja meistä saat webinaaristamme "Usein kysytyt kysymykset": https://youtu.be/MqEVD91kUbI .

Kohti uusia haasteita?

Laita hakemuksesi tulemaan ja kerro miksi sinä olisit sopiva vahvistus asiakaspalvelutiimiimme! Kerrothan hakemuksessasi, milloin voisit aloittaa työskentelyn ja kuinka pitkäksi aikaa olet valmis sitoutumaan. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja valinnat tehdään sopivien henkilöiden löytyessä!

Me Baronalla seuraamme ja noudatamme vallitsevaan tilanteeseen liittyviä viranomaisohjeita. Haastattelut suoritetaan turvallisuus huomioiden. Huomioithan myös, että valituilta henkilöiltä edellytetään nuhteetonta taustaa. Tehtävän luonteen vuoksi valituilta henkilöiltä tarkastetaan luottotiedot ja sekä tehdään turvallisuusselvitys. Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastattelulla, joten tarkkailethan sähköpostiasi!

Lisätietoja antaa Virpi Koistinen, numerosta +34 665 665 970.