KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Service Desk-osaaja 24/7 tiimiin, InfoCare Oy

Työpaikat / Service Desk-osaaja 24/7 tiimiin, InfoCare Oy

Service Desk-osaaja 24/7 tiimiin, InfoCare Oy

Hakuaika päättyy 05.10.2020

Vantaa Helsinki Espoo IT/tietoliikenne Infocare Oy

Kaipaatko itsellesi monipuolista ja mielenkiintoista työympäristöä, jossa pääset ratkomaan teknisiä ongelmia itsenäisesti sekä yhdessä tiimin kanssa? Etsitkö paikkaa, jossa pääset syventämään osaamistasi Service Deskin jännittävissä tehtävissä? Jos vastasit kyllä, tässä voi olla mahdollisuutesi!

Etsimme asiakkaallemme InfoCarelle Service Desk – osaaja. Työ tapahtuu viihtyisissä InfoCaren toimitiloissa Vantaalla. Tehtävä edellyttää valmiutta vuorotyöhön, koska Infocaren Service Desk-palvelut toimivat 3-vuorossa 24/7. Työsuhde on määräaikainen (6 kk), jossa on optio jatkolle.

Tehtäviisi kuuluu InfoCaren yritysasiakkaiden palvelupyyntöjen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Tarjoat teknistä tukea pääasiassa loppukäyttäjien työasema- ja mobiilipäätelaiteympäristöön sekä ohjelmistojen ongelmiin liittyen. Työtä tehdään puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaisilla moderneilla etähallinta- ja valvontatyökaluilla. Työssä pääset monipuolisesti mukaan sekä asiakkaiden jatkuvan palvelun tuottamiseen ja kehittämiseen, että erilaisiin projekteihin. Toivomme, että sinulla olisi jo jonkin verran työkokemusta vastaavanlaisista Service Desk-tehtävistä ja aitoa kiinnostusta kehittyä alalla edelleen.

Tarjoamme sinulle haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja tiimin tuella höystettynä. Meillä työntekijät haluavat löytää asiakkaalle aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Tarjoamme sinulle teknologiaan liittyvää koulutusta, monipuolisia työtehtäviä, erilaisia asiakasympäristöjä sekä etenemismahdollisuuden uralla!

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Kokemusta päätelaitteiden käyttöjärjestelmistä (Windows, MAC OSX, iOS ja Android)
  • Tuntemusta Office 365 -sovelluksista
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista
  • Yleisiä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
  • Asiakaslähtöistä ja itsenäistä työskentelyotetta
  • Valmiutta toimia kiireisessäkin tilanteessa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
  • Kokemusta vastaavanlaisista Service Desk-tehtävistä

Tehtävän hoitamisessa on eduksi:

  • Kyky opiskella jatkuvasti uutta ja ottaa vastuuta
  • Oma harrastuneisuus tietotekniikasta
  • Soveltuva tietotekninen peruskoulutus

Tiedot:

  • Kesto: aloitus mahdollisimman pian, työsuhde 6 kk aloituksesta
  • Palkkaus: Sopimuksen mukaan

Katso millaista työskentely InfoCaren Service Deskissä on: https://youtu.be/9O8KPoCwqDc

Voit myös tutustua tarkemmin InfoCareen työpaikkana: http://barona.fi/infocarelle

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi meille pikimmiten oheisen linkin kautta. Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla!

Poikkeustilanteesta johtuen toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen.