KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Asiakaskokemuksen valmentaja Telialle Fuengirolaan

Työpaikat / Asiakaskokemuksen valmentaja Telialle Fuengirolaan

Asiakaskokemuksen valmentaja Telialle Fuengirolaan

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.

Fuengirola Asiakaspalvelu/palvelu Konsultointi/valmennus Myyntitehtävät Barona Fuengirola

Haluatko olla mukana kehittämässä osaamista Baronan palvelukeskuksessa ja viemässä toimintaa uudelle tasolle? Haemme nyt asiakaskokemuksen valmentajaa Fuengirolan palvelukeskukseen Telian kuluttaja-asiakaspalveluun. Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen Aurinkorannikon suurimmassa suomalaisia työllistävässä yrityksessä, jossa pääset osaksi energistä työyhteisöämme. Työt alkavat syyskuun aikana tai sopimuksen mukaan.

Barona on pohjoismainen henkilöstöalan yritys, joka tekee jatkuvasti työtä kehittääkseen työelämää paremmaksi. Toimintaamme ohjaa rohkeus, vastuullisuus, vapaus ja yhdessä tekeminen. Yli 700 asiantuntijan ja HR-ammattilaisen voimin toimimme kansainvälisesti 10 maassa ja Suomessa yli 30 paikkakunnalla. Baronan palvelukeskus Espanjan Fuengirolassa työllistää jo yli 220 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista.

Asiakaskokemuksen valmentaja – mitä työ pitää sisällään?

Asiakaskokemuksen valmentajan tehtäviin kuuluu tukea työntekijöiden päivittäistä työskentelyä ja edistää heidän osaamistaan. Myynnin valmentaminen on isona osana työnkuvaa, ja valmentajan tavoitekortista löytyvät hänen vastuualueensa myynnin, laadun sekä tehokkuuden kehittämisessä. Valmentaja on vahvasti mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa sisäisiä koulutuksia sekä muita kehittymisen keinoja. Asiakaskokemuksen valmentajan tehtäviin kuuluu osaamisen ylläpitämiseksi myös laadukas asiakastyö.

Työajat ja palkkaus

Asiakaskokemuksen valmentaja työskentelee tiiviisti koko työyhteisön kanssa ja vastaa tuloksistaan valmennustiimin esimiehelle. Tehtävä on kokoaikainen 39 h/vko ja työvuorot sijoittuvat maanantaista sunnuntaihin klo 7–23 välille. Valinnan osuessa kohdallesi, työllistyt Baronan Espanjan maayhtiölle ja olet osa Barona-konsernia.

Palkka määräytyy paikallisen telecenter-alan työehtosopimuksen mukaisesti ja maksamme työstä kiinteää kuukausipalkkaa. Lisäksi maksamme suoritepalkkiota oman vastuualueesi tuloksista kuin myös henkilökohtaisista onnistumisista.

Mitä toivomme hakijalta?

Asiakaskokemuksen valmentajana olet vahva myynti- ja asiaosaaja, joka omaa hyvät asiakaspalvelu- ja myyntitaidot. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen vaatii kykyä itsenäiseen vastuulliseen työhön, mutta myös hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja. Sinun tulee käyttää tehokkaasti tietojärjestelmiä sekä osattava organisoida omaa työtäsi. Aikaisempi kokemus contact center -työskentelystä sekä teleoperaattorialan tuotteista ja palveluista ovat eduksi.

Valmentajan roolissa on tärkeää, että kykenet tunnistamaan tiimiläisten erilaiset tavat oppia asioita. Tunnistat, kuinka pystyt vaikuttamaan oman vastuualueesi tulokseen. Olet esiintymiskykyinen ja -haluinen valmentaja, joka etsii rohkeasti uusia tapoja kehittää työntekijöiden valmiuksia onnistua työssään. Toimit innostavalla otteella ja iloitset kollegoiden onnistumisista.

Osaksi baronalaisten yhteisöä

Meillä Baronalla, Fuengirolan palvelukeskuksessamme työskennellään erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back office -tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä. Toimistomme sijaitsee aivan Fuengirolan keskustan tuntumassa, 10 minuutin kävelymatkan päässä juna-asemalta, joten työpaikalle kulkeminen on vaivatonta.

Erityistä kiitosta työntekijöiltämme ovat saaneet erilaiset henkilökuntaetumme sekä yhteinen virkistystoimintamme rantapilateksesta vuoristovaelluksiin ja museovierailuihin. Lisätietoa meillä työskentelystä voit katsoa webinaaristamme "Usein kysytyt kysymykset": https://youtu.be/MqEVD91kUbI .

Kaipaatko uusia maisemia, uutta yhteisöä ja uusia haasteita? Älä enää mieti, vaan jätä hakemuksesi! Olemme sinuun ensin yhteydessä sähköpostitse, joten seuraathan sähköistä postilaatikkoasi.

Haluatko tietää tehtävästä lisää? Palvelupäällikkö Jan Wilén vastaa kysymyksiisi, saat hänet kiinni numerosta +34 6006 91 717 (arkisin klo 9–15 Suomen aikaa).