KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Telian palveluneuvojia Fuengirolaan

Työpaikat / Telian palveluneuvojia Fuengirolaan

Telian palveluneuvojia Fuengirolaan

Höh - harmillista! Haku tähän työpaikkaan on jo päättynyt.

Asiakaspalvelu/palvelu Barona Customer Care Oy

Etsitkö pitkäaikaista työtä Aurinkorannikolta, jossa pääset kehittämään asiakaspalvelutaitojasi sekä kasvamaan myynnin ammattilaiseksi? Mikäli vastasit kyllä, jatkathan lukemista - meillä saattaa olla paikka juuri sinulle! Haemme motivoituneita myynnillisiä asiakaspalvelijoita Telian tiimiimme Baronan Fuengirolan palvelukeskukseen, syyskuun aloitukseen.

Seuraava aloitusryhmämme aloittaa syyskuussa ja meillä on useampi paikka avoinna uusille työntekijöille Telian kuluttaja-asiakaspalvelutiimissämme. Tarjoamme vakituisen työsuhteen Aurinkorannikon suurimmassa suomalaisia työllistävässä yrityksessä, jossa pääset osaksi energistä työyhteisöämme ja kehittymään monikanavaisen asiakaspalvelun sekä myynnin superosaajaksi. Työsuhde on mahdollista solmia kokoaikaiseksi tai osa-aikaiseksi, oman tilanteesi mukaan. Toivomme, että voit sitoutua tehtävään vähintään vuodeksi.

Mitä palveluneuvojamme tekevät

Tekemisemme perustuu ammattitaitoisesti hoidettaviin asiakaskohtaamisiin. Palveluneuvojamme tarjoavat ensiluokkaista asiakaspalvelua puhelimen ja chatin välityksellä Telian kuluttaja-asiakkaille viikon jokaisena päivänä 24/7. Työhösi kuuluu mm. erilaisten ongelma- ja häiriötilanteiden ratkomista, Telian tuote- ja palveluneuvontaa, laskutukseen liittyvien asioiden selvitystä sekä Telian tuotteiden ja palveluiden myymistä. Asiakkaat ottavat sinuun yhteyttä, joten erinomaisen asiakaspalvelun lomassa kartoitat aina asiakkaan kokonaistilanteen myynnillisellä otteella.

Oletko etsimämme henkilö?

Mikäli sinulta löytyy myyntihenkisyyttä ja rautainen asiakaspalveluasenne, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö. Työssäsi hoidat asiakkaiden asioita kokonaisvaltaisesti ja ripeästi, joten onkin erittäin tärkeää, että vuorovaikutustaitosi ovat erinomaiset ja käytät järjestelmiä sekä tietokonetta sujuvasti. Arvostamme englannin kielen taitoasi ja ruotsin kielen osaaminen on plussaa, mutta ei välttämättömyys. Edellytämme mahdollisuutta vuorotyöhön.

Työt alkavat kattavalla perehdytyksellä, joten valmis operaattorialan osaaja sinun ei tarvitse olla. Tärkeintä on asenne ja halu kehittyä myynnillisen asiakaspalvelun ammattilaiseksi!

Työajat ja palkkaus

Työsuhde on kokoaikainen ja työaika 39 tuntia viikossa sovitusti aamu- ja iltavuoroissa. Meillä voit myös työskennellä osa-aikaisesti niin halutessasi. Pääasiassa työvuorot sijoittuvat ma-su klo 7.00-23.00 välille.

Palkka määräytyy paikallisen telecenter-alan työehtosopimuksen mukaisesti ja maksamme työstä kiinteää kuukausipalkkaa. Lisäksi maksamme suoritepalkkiota tehokkuudesta sekä myynnistä perustuen päivittäiseen tekemiseesi, joten voit omalla panoksellasi vaikuttaa siihen, millaiseksi kuukausiansiosi muodostuu.

Osaksi baronalaisten yhteisöä?

Meillä Baronalla on Fuengirolassa yli 220 työntekijää, jotka työskentelevät palvelukeskuksessamme erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back office -tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä. Toimistomme sijaitsee aivan Fuengirolan keskustan tuntumassa, 10 minuutin kävelymatkan päässä juna-asemalta, joten työpaikalle kulkeminen on vaivatonta.

Erityistä kiitosta työntekijöiltämme ovat saaneet erilaiset henkilökuntaetumme sekä yhteinen virkistystoimintamme rantapilateksesta vuoristovaelluksiin ja museovierailuihin. Lisätietoa meillä työskentelystä voit katsoa webinaaristamme "Usein kysytyt kysymykset".

Kaipaatko uusia maisemia, uutta yhteisöä ja uusia haasteita? Älä enää mieti, vaan jätä hakemuksesi! Olemme sinuun ensin yhteydessä sähköpostitse, joten seuraathan sähköistä postilaatikkoasi.

Haluatko tietää tehtävästä tai myöhemmistä aloitusryhmistä vielä lisää? Tiimiesimies Carita Räihä vastaa kysymyksiisi arkisin klo 10-18 Suomen aikaa numerosta +34 647 389 747.