Asiakaspalvelijoita Ikano Bankin asiakaspalveluun Baronalle

Työpaikat / Asiakaspalvelijoita Ikano Bankin asiakaspalveluun Baronalle

Asiakaspalvelijoita Ikano Bankin asiakaspalveluun Baronalle

Hakuaika päättyy 15.09.2019

Joensuu Asiakaspalvelu/palvelu Pankki/rahoitus/vakuutus Barona Joensuu

Haemme Joensuun palvelukeskuksemme uuteen tiimiimme asiakaspalvelijoita työskentelemään Ikano Bankin henkilöasiakaspalvelussa! Oletko kiinnostunut pankki- ja finanssialasta ja laadukkaan asiakaspalvelun tuottaminen on sydämen asiasi? Tämä työ voi olla juuri sinulle!

Baronalla on Joensuun Tiedepuistolla asiakaspalvelukeskus, jossa työskentelee monikanavaisessa asiakaspalvelussa noin 150 baronalaista ammattilaista. Lokakuussa meillä starttaa uusi tiimi, joka vastaa Ikano Bank Finlandin kuluttaja-asiakkaiden asiakaspalvelusta. Haemmekin nyt joukkoomme hyvät vuorovaikutustaidot ja positiivisen työotteen omaavia asiakaspalvelijoita työskentelemään päivittäisten pankkiasioiden parissa.

Tehtävässä vastaat asiakkailta tuleviin yhteydenottoihin puhelimitse, chatissa sekä sähköpostitse. Ratkaiset Ikano Bankin tuotteisiin, kuten luottokortteihin ja rahoitusvaihtoehtoihin, liittyvät asiakaskohtaamiset iloisella otteella ja ammattiylpeydellä. Asiakastyytyväisyys on kaikki kaikessa ja haluammekin tuottaa asiakkaille erinomaista palvelua tehokkaasti ja ripeästi, laadusta kuitenkaan tinkimättä.

Odotamme hakijoilta

Asiakaspalveluhenkisyys ja tahto hoitaa asiakaskohtaamiset laadukkaasti ja tehokkaasti maaliin asti ovat asioita, jotka auttavat menestymään tässä tehtävässä. Aiempi kokemus rahoitusalalata ja monikanavaisesta asiakaspalvelusta on eduksi, kuten myös kiinnostus pankki- ja finanssialaa kohtaan. Työssäsi hoidat asiakaskohtaamisia niin puhelimitse, sähköpostitse ja chatin välityksellä, joten ripeä tietokoneenkäyttö ja multitasking-taidot ovat tärkeitä ominaisuuksia.

Koska osa asiakkaista on ruotsinkielisiä, toivommekin, että pystyt suoriutumaan asiakaspalvelutilanteista myös ruotsiksi. Arvostamme siis kielitaitoa, mutta ethän jätä hakemustasi lähettämättä, vaikka ruotsin kielen osaaminen ei olisikaan sujuvalla tasolla.

Miksi Baronalle?

Baronalle Joensuuhun työllistyessäsi saat loistavan työyhteisön ympärillesi sekä mahdollisuuden päästä työskentelemään modernin asiakaspalvelun parissa valmentavien esimiesten sekä tiimisi tukemana. Lisäksi järjestämme yhteistä vapaa-ajan toimintaa ja pidämme osaamisestasi huolta säännöllisten koulutusten kautta.

Työajat ja palkkaus

Haemme ensisijaisesti kokoaikaisia 37,5h/vko työntekijöitä, mutta otamme huomioon myös osa-aikaisesta työstä kiinnostuneiden hakemukset. Työajat ovat arkisin klo 9-19 välillä, lauantaisin klo 10-18 ja sunnuntaisin klo 12-18. Tehtävän palkkaus määräytyy Asiakaspalvelu- ja telemarkkinointialaa koskevan TES:n mukaan.

Huomioithan, että työtehtävien luonteen vuoksi tarkistamme kaikilta valituilta henkilöiltä luottotiedot.

Kiinnostuitko?

Mikäli työskentely pankkialan asiakaspalvelun parissa voisi olla sinun juttusi, lähetä hakemuksesi ja CV:si jo vaikka tänään! Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja kutsumme haussa etenevät hakijat videohaastatteluun. Seuraathan siis sähköpostiasi hakemuksen jättämisen jälkeen.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin klo 12-16 Palvelukeskuspäällikkö Lauri Piik puhelimitse numerosta 040 653 0380 tai sähköpostitse lauri.piik@barona.fi

Länsikatu 15 , 80110 Joensuu