Palvelu­keskuk­set

Keitä me olemme

Barona – asiakaspalvelun ammattilaiset

Olemme yritys, jonka tehtävä on tuottaa erinomaisten asiakaskokemusten kautta vaivatonta ja sujuvaa arkea kuluttajille. Vastaamme asiakkaidemme avaintoiminnoista ammattitaidolla ja rautaisella osaamisella. Tehtävämme on kasvattaa asiakkaidemme liiketoimintaa olemalla osaava luottokumppani, jonka ammattitaitoon luotetaan ja jonka asiakaspalveluun miljoonat suomalaiset luottavat.

Kauttamme voit hakea paikkoja erilaisiin asiakaspalvelutehtäviin sekä teknisen tuen työtehtäviin. Asiakaspalvelukeskuksemme sijaitsevat Suomessa (Joensuu, Kuusamo), Puolassa ja Espanjassa. Kaikki toimipisteemme ovat keskeisillä sijainneilla, helppojen kulkuyhteyksien päässä, kaupunkien keskustojen tuntumassa. Suomessa palveluaikamme sijoittuvat klo 06 – 24 välille, kansainvälisissä keskuksissamme palvelemme asiakkaitamme ympärivuorokautisesti.

Tänä päivänä omissa asiakaspalvelukeskuksissamme työskentelee noin 500 henkilöä, ja keskuksemme sijaitsevat Suomessa, Puolassa sekä Espanjassa.

Arvomme

Työ muuttuu, asenne pysyy!

Baronalla on yrityksenä rohkea visio ja voimakas halu kasvaa kannattavasti. Kuuntelemme asiakkaidemme tarpeita ja toiveita huolella, jotta voimme palvella heitä muuttuvassa maailmassa yhä paremmin. Barona palvelukeskuksissa tuottavuus ja tekemisen laatu kulkevat käsikädessä. Kannustamme toisiamme kokeilemaan uusia tapoja palvella asiakkaitamme ja tuemme toisiamme ammatillisessa kehittymisessä. Tekemällä oppimme ja virheistä viisastumme. Barona työntekijät ovat tulevaisuuden tekijöitä. Meillä asenne ratkaisee, kaiken muun kyllä oppii halutessaan.

Barona-kulttuuri

Hyvä me, hyvä meidän joukkue!

Barona palvelukeskusten työyhteisöä yhdistää vahva yhteenkuuluvuuden tunne. Sellainen selkeä ME -fiilis. Työntekijänä olet meillä tärkeä lenkki osaajiemme vahvassa ketjussa, jossa jokaista arvostetaan ja kunnioitetaan omana itsenään. Yrityskulttuurimme perustuu yhteishenkeen, oppimiseen, innokkuuteen ja avoimuuteen. Kunnioitamme toisiamme, koemme erilaisuuden rikkautena ja annamme kaikille mahdollisuuden vaikuttaa asioihin. Etsimme jatkuvasti ihmisiä, jotka tuntevat positiivisen asenteemme ja arvomme omikseen. Oletko sinä etsimämme uusi työntekijä vahvaan osaajiemme joukkueeseen?

Mahdollisuudet

Tartu haasteeseen – kehity kanssamme!

Uskomme jokaisen työntekijän mahdollisuuksiin kehittyä ja kasvaa tehtävissään. Kun sinä kasvat, kasvaa Barona kanssasi. Tarjoamme haastavia asiakas- ja myyntipalvelun sekä teknisen tuen tehtäviä, joissa jokainen päivä on erilainen. Sinun ei välttämättä tarvitse olla valmis alan ammattilainen, sillä me perehdytämme sinut työtehtäviin ja tarjoamme jatkuvaa tukea työssä menestymiseen. Tärkeintä on se, että olet asiakaspalveluhenkinen, sinua motivoi ongelmaratkaisu ja olet kyvykäs oppija. Työssä onnistumisessa sinua auttaa esimies, jolla on aito halu opastaa ja olla läsnä arjen tekemisessä. Lisäksi työskentelet osaavan tiimin ympäröimänä. Jos haluat kasvaa ja kehittyä kanssamme, tutustu erilaisiin tehtäväalueisiin ja avoimiin työpaikkoihimme.

Työympäristö & edut

Rennolla otteella tuloksekasta työtä, josta myös palkitaan!

Meille on tärkeää, että jokainen työntekijä tuntee olevansa arvostettu ja saa mahdollisuuden kehittää ammattitaitoaan tasa-arvoisessa ja turvallisessa työympäristössä. Meillä on rento työilmapiiri ja ajanmukaiset työtilat ja -välineet. Jokaisen panos on tärkeä ja haluammekin työntekijöidemme viihtyvän ja jaksavan työssään hyvin. Panostamme henkilöstömme työssä jaksamiseen muun muassa Barovire toiminnan avulla. Barovire on oman henkilöstömme suunnittelemaa ja toteuttamaa toimintaa, joka kokoaa palvelukeskuslaiset viettämään aikaa yhdessä kuntoillen, kulttuurin tai muun vapaa-ajan toiminnan merkeissä.

Olemme ahkeria ja nautimme työn tuloksellisuudesta. Tavoitteemme ovat selkeät ja ne on sovittu yhdessä esimiehen kanssa. Tavoitteiden toteumista ja onnistumista arvioidaan selkein mittarein ja perustein. Barona palvelukeskuksissa on käytössä erilaisia työntekijöiden tulos- ja myyntipalkkiomalleja peruspalkkauksen lisäksi. Lisäksi kiitämme ja huomioimme työntekijöitämme ja tiimejämme hyvin tehdystä työstä ja tuloksista erilaisin tavoin.

Satsaamme työntekijöidemme kehittymiseen tarjoamalla erilaista asiakas- ja tiimikohtaista sparrausta ja valmennusta. Säännöllisten kehityskeskustelujen yhteydessä jokaiselle työntekijälle laaditaan kehityssuunnitelma, jossa työntekijä asettaa yhdessä esimiehensä kanssa kehitystavoitteet tulevalle kaudelle. Samalla esimiehen kanssa iloitaan vahvuuksista ja nautitaan onnistumisista.

Send this to friend